VD-assistent till kund i Helsingborg
- Posted: September 17, 2024
- Form of employment: Konsultuppdrag
- Industry: Kontor, Administration,Kontor, Administration
- Apply by : Apply as soon as possible
- No of open positions: 1
- Work Location: Onsite Jobs
This position is no longer available
Om rollen:
Som VD-assistent kommer du att ha en central roll i att stötta VD i det dagliga arbetet.
Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:
- Hantering av fakturor och resräkningar.
- Proaktivt planera inför möten och resor.
- Mötesbokningar och mötesanteckningar - mycket arbete sker i Outlook.
- Skapande av presentationsmaterial och rapporter.
- Möjlighet att ta fram statistik och analysera data.
- Administrativt stöd vid resor.
Kvalifikationer vi söker:
- Erfarenhet av möteshantering och anteckningar.
- Förmåga att skapa professionellt presentationsmaterial.
- God kunskap i Outlook och erfarenhet av att boka och planera möten.
- Erfarenhet av faktura- och resräkningshantering.
Arbetstid och förmåner:
- Arbetstid: 8-17, med möjlighet till distansarbete när VD är på resa.
- Flexibilitet vad gäller arbetstid och arbetsuppgifter - helg och kvällsarbete kan förekomma.
- En utvecklande roll där du får stort ansvar och varierade arbetsuppgifter.
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett spännande team!