Receptionist - Heltid

This job is taken from the Swedish Public Employment Service, recruitment is not performed by Manpower
This position is no longer available

Vi söker tjänsten på uppdrag av en av våra kunder.

Är du en serviceinriktad och positiv person som trivs i en roll där du är företagets ansikte utåt? Nu söker vi en receptionist på heltid i Göteborg som vill bidra till en välkomnande och professionell arbetsmiljö!

Om rollen

Som receptionist är du företagets första kontaktpunkt för både besökare och medarbetare. Du ansvarar för att ge ett professionellt och varmt bemötande, hantera administrativa uppgifter samt säkerställa att kontoret fungerar smidigt i vardagen.

Arbetsuppgifter
  • Ta emot och välkomna besökare
  • Hantera inkommande samtal, post och e-post
  • Boka möten och konferensrum
  • Beställa kontorsmaterial och hålla ordning i gemensamma utrymmen
  • Stötta kollegor med administrativa uppgifter
  • Koordinera leveranser och bud
Vi söker dig som
  • Har tidigare erfarenhet av service eller administration, gärna i reception eller kundtjänst
  • Är strukturerad, noggrann och ansvarsfull
  • Har mycket goda kommunikationsförmågor på svenska och engelska
  • Är representativ och trivs i en social roll
  • Behärskar grundläggande datorprogram (Office 365 eller liknande)
Vi erbjuder
  • En heltidstjänst i ett välkänt företag med god arbetsmiljö
  • Varierande arbetsuppgifter och stora möjligheter att utvecklas
  • En familjär arbetsplats där service och samarbete står i fokus
  • Trygga anställningsvillkor och kollektivavtal
Om anställningen
  • Ort: Göteborg
  • Omfattning: Heltid
  • Anställningsform: Tillsvidare med provanställning
  • Start: Enligt överenskommelse

If you have questions of a technical nature concerning your account at Manpower, please contact our technical support:
0771-55 99 10 
[email protected]

We are open weekdays. Timing 07:00-18:00