Administratör till kundtjänst Avarn Alarms

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: juni 17, 2024
  • Yrkesområde: Försäljning, marknad, reklam
  • Ansök senast : juli 03, 2024
  • Antal tjänster : 1
Det här jobbet är inte tillgängligt längre

Avarn Security söker administratör till kundtjänstverksamheten inom Avarn Alarms  Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören för privat och offentlig verksamhet. Varje dag, året runt, bidrar våra 7 500 medarbetare till att skapa ett tryggare samhälle. Du möter oss i kollektivtrafiken, parker, köpcentrum, stadsdelsförvaltningar, bostadsområden, på museum, samhällsviktiga anläggningar, flygplatser, kontor, arenor och sjukhus. Som medarbetare på Avarn Security AB bidrar du till att förverkliga vår vision – säkerhet och ansvarstagande i världsklass. Gemensamt för oss som jobbar på Avarn Security är att vi bygger förtroende genom ansvar, omtanke och samarbete. Vill du vara med i Avarns satsning på paketerade trådlösa larm till mindre och mellanstora företag? Nu har du chansen att komma in i ett tidigt skede och vara med i en tillväxt där vi nu söker efter en kandidat som kan leverera bra kundservice och teknisk support med säljande egenskaper. Du ska ha en inställning att alla utmaningar går att lösa och att våra kunder ska känna att de blir väl omhändertagna. Du bör vara bekväm med telefonen och datorn som arbetsredskap och ha tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.   Rollen som administratör Administratören kommer att vara första linjens support för Avarn Securitys trådlösa larmkunder. Du svarar på förfrågningar från Avarns externa och interna kunder via telefon och e-post. Du ska vara en teknisk support till våra interna tekniker och fjärrstyra kundernas larmsystem. I rollen kommer du att utbildas och vidareutvecklas inom ekonomi och finansiella flöden då du blir en frontperson att hantera, utreda och analysera kundärenden. Du kommer även att vara delaktig i finansavdelningens innovativa arbete, samt utveckling av rutiner och förbättring av processer. Winnback och innesälj kommer att vara en del av arbetsuppgifterna liksom en rådgivning till våra kunder och samarbetspartners gällande våra tjänster.    Vem är du? Du är en motiverad och driven person som stimuleras av att arbeta med service. Att lösa kunders problem och säkerställa ett professionellt bemötande i alla lägen är viktigt för dig och du trivs i en dynamisk miljö med flera parallella arbetsflöden. Du är ansvarstagande och förmår att självständigt och med lösningsfokus förstå, analysera och åtgärda ärenden med fokus på effektivitet och samverkan. Du har dokumenterad förmåga och erfarenhet av att kommunicera, interagera och samverka med alla typer av funktioner och personligheter med hög integritet. Du drivs av utveckling, har ett stort engagemang och är lyhörd för verksamheten och dina kollegor.   Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller service eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Du har dokumenterad vana av olika digitala verktyg och system. Du uttrycker dig väl i såväl svenska som engelska och har därutöver tidigare erfarenhet av försäljning med goda resultat. Du har tidigare arbetat med fakturering/kontering och har förståelse för ekonomiska flöden. Meriterande är om du också har erfarenhet från tidigare arbete med kundservice/support eller orderhantering.  Vad erbjuder vi dig? Som kollega på Avarn Security erbjuds du ett flexibelt och självständigt arbete med stor egenpåverkan på planering och genomförande av ditt arbete. Du kommer att ha placering i Stockholm, men samverka med flera orter och verksamheter inom koncernen. Du kommer vara en del av ett stort företag med brett utbud av förmåner och erbjudanden för att säkerställa en kvalitativ och hållbar arbetsmiljö och som exempel erbjuds du ett års fri inkomst- sjukvårds- och barnförsäkring. Självfallet erbjuder vi friskvårdsbidrag.  Tjänsteställe: Västberga allé 9, Hägersten  Varaktighet: Heltid tillsvidare, provanställning tillämpas Tillträde: Augusti -24 eller enligt överenskommelse   Sök tjänsten via hemsidan, ej via mejl. Urval av kandidater kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar tester i urvalsprocessen.    Vi vill ha din ansökan snarast, dock senast: 2024-07-02 Välkommen med din ansökan! 

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.