Hyresadministratör till Klara Consulting!

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • posted: juni 24, 2024
  • industry: Kontor, Administration
  • apply-by : juli 04, 2024
  • roma-no-of-positions: 1
job-expired-message

Om bolaget och tjänsten

Klara Consulting är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 400 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Att komma in i förändringens tid där positiva saker händer och få axla en nyckelroll som Hyresadministratör - det vill du inte missa!

Hos oss präglas stämningen av engagemang, samarbete och framåtanda. Vår kultur bygger på tillit, kunskap och glädje i form av att vi stöttar och hjälper varandra och ser till att ha kul på vägen. Du kommer hos oss bland annat attfå ta del av festligheter, dagliga friskvårdsaktiviteter och smarrigt fredagsfika.

I din roll som Hyresadministratör blir du en del av vårt affärsområde Fastighet där du kommer att jobba med ett härligt gäng på ca 40 personer vars fokus är att arbeta motfastighetsbolag.Här får du chansen att självständigt ansvara för hyresaviseringen ochadministrationen gentemot våra hyreskunder. Du kommer att arbeta i en varierande roll och ges möjlighet att arbeta med en stor bredd av kunder.

Du erbjuds:

  • En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling
  • Goda förmåner, trevliga gemensamma aktiviteter och nytt fräscht kontor i centrala Stockholm
  • En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil

Arbetsuppgifter

I rollen som Hyresadministratörkommer du att ha löpande kontakt med olika typer avhyresgäster, säkerställa att lagar och regler följs samt bidra tillen högklassig service. Här får du arbeta med stor frihet under ansvar vilket innebär att du ges utrymmeatt utveckla och förbättra våra arbetssätt samt processer. I denna roll är du "spindeln i nätet" och har daglig kontakt med både kollegor och våra kunder.Du kommer sitta på första parkett och få förståelse för vad som är våra mest framgångsrika metoder och arbetssätt, vilket gör dig till en viktig del i vårt arbete framåt!

Du kommer till exempel att:

  • Hantera, upprätta och administrera hyresavtal
  • Säkerställa att vi följer de lagar och regler som råder
  • Ha kund- och medlemskontakt och erbjuda god service
  • Administrera nya kunder i de hyresystem som vi använder (REAL och Pigello)
  • Säkerställa att hyresavvisering skickas ut i tid

Vem är du?

För att trivas i rollenär du självgående ochnoggrann samt har ett strukturerat arbetssätt med kunden i fokus. Du är inte rädd för att finna lösningar på problem och tycker om att arbeta i en administrativ roll.

Vi söker dig som:

  • Har några årserfarenhet av att arbeta i en liknande roll
  • Har god systemvana och är van vid att arbeta i fastighetssystem
  • Talar och skriver svenska flytande
  • Har erfarenhet av att tolka avtal och lagar

Det är extra meriterande om du:

  • Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, fastighetsförvaltningeller juridik från exempelvis universitet, yrkeshögskola eller liknande
  • Har erfarenhet av att arbeta i systemen REAL eller Pigello

Låter detta som du? Sök rollen redan idag och få chansen att vara med och växa tillsammans med oss.Du kommer få en stor frihet i denna roll och bidra till vår utveckling framåt!

Praktisk information

Start: Höst 2024, med hänsyn till uppsägningstid

Placering: Stockholm

Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning

Lön: Fast enligt överenskommelse

Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta Gabriella Palmqvist på: [email protected]

Om Klara Consulting

Klara Consulting är den nybildade koncernen med djupa rötter. År 2021 beslutade sig KlaraPapper – grundat 1997 – och MPC Consulting – grundat 2007 – att gå samman för att skapa en av Sveriges största aktörer inom outsourcad ekonomi.

Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 400 medarbetare och har kontor i Stockholm, Västerås, Malmö och Östersund. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster.

För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.