Receptionist till globalt företag

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • posted: mars 04, 2025
  • industry: Kontor, Administration
  • apply-by : mars 23, 2025
  • roma-no-of-positions: 1
job-expired-message

Vi söker:

En energisk, serviceinriktad, lösningsorienterad och nyfiken receptionist som vill vara det första intrycket för företaget och skapa en välkomnande och professionell atmosfär för besökarna och kollegorna.

Om företaget:

En världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro som erbjuder innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till sina kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fungera mer effektivt och utvecklas på en dynamisk marknad.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

  • Välkomna och registrera besökare
  • Hantera inkommande samtal och e-post
  • Ansvara för konferensrummen genom att hantera bokningar och upprätthålla ordning och reda
  • Ansvara för post och budhantering
  • Fungera som värdinna för kurser och tester
  • Ge administrativt stöd åt VD:n
  • Delta i eventplanering och genomförande
  • Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
  • Hantera felanmälningar
  • Sköta inköp av kontorsmaterial och visitkort
  • Beställa luncher, fika, frukost
  • Hantera enklare fakturering
  • Ta hand om telefonväxeln

Dina kvalifikationer:

  • Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
  • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt och fokuserat även i arbetsintensiva situationer
  • Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
  • Goda kunskaper i Microsoft Office-program (Word, Excel, Teams och Outlook)
  • Nyfikenhet och en positiv inställning till att lära och växa i rollen
  • Erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är mediterande men inte ett krav

Praktisk information:

  • Anställningsgrad: Heltid
  • Arbetstider: 8-17
  • Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
  • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
  • Startdatum: Omgående
  • Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
  • Arbetsplats: Kista. I denna roll krävs att man är på kontoret samtliga arbetsdagar.

Information om tjänsten:

Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner och försäkringar.

Om Joyweek:

På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.

Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.