Receptionist - Heltid

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
job-expired-message

Vi söker tjänsten på uppdrag av en av våra kunder.

Är du en serviceinriktad och positiv person som trivs i en roll där du är företagets ansikte utåt? Nu söker vi en receptionist på heltid i Göteborg som vill bidra till en välkomnande och professionell arbetsmiljö!

Om rollen

Som receptionist är du företagets första kontaktpunkt för både besökare och medarbetare. Du ansvarar för att ge ett professionellt och varmt bemötande, hantera administrativa uppgifter samt säkerställa att kontoret fungerar smidigt i vardagen.

Arbetsuppgifter
  • Ta emot och välkomna besökare
  • Hantera inkommande samtal, post och e-post
  • Boka möten och konferensrum
  • Beställa kontorsmaterial och hålla ordning i gemensamma utrymmen
  • Stötta kollegor med administrativa uppgifter
  • Koordinera leveranser och bud
Vi söker dig som
  • Har tidigare erfarenhet av service eller administration, gärna i reception eller kundtjänst
  • Är strukturerad, noggrann och ansvarsfull
  • Har mycket goda kommunikationsförmågor på svenska och engelska
  • Är representativ och trivs i en social roll
  • Behärskar grundläggande datorprogram (Office 365 eller liknande)
Vi erbjuder
  • En heltidstjänst i ett välkänt företag med god arbetsmiljö
  • Varierande arbetsuppgifter och stora möjligheter att utvecklas
  • En familjär arbetsplats där service och samarbete står i fokus
  • Trygga anställningsvillkor och kollektivavtal
Om anställningen
  • Ort: Göteborg
  • Omfattning: Heltid
  • Anställningsform: Tillsvidare med provanställning
  • Start: Enligt överenskommelse

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.