Löneadministratör på deltid till Trollhättan

Placering: 
Trollhättan
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Adecco söker för kunds räkning en löneadministratör till Trollhättan på ca. 8tim/vecka.
Är du en strukturerad och noggrann person som tycker att ekonomi och administration är fantastiskt roligt? Då kan detta vara jobbet för dig!

Om tjänsten
Som löneadministratör hos vår kund kommer du att få jobba med att granska och bocka av löner för ca. 90st. inom vårdbranschen.
Detta är en deltidstjänst på ca. 8tim/v som du kan fördela flexibelt som det passar dig, utifrån att allt blir gjort när det ska vara gjort. Du ska vara beredd på att styra om ifall något brådskande behöver göras.
Om dig
Vi söker dig som har utbildning men också viss erfarenhet från att arbeta med löneadministration. Har du arbetat inom vårdbranschen är detta en stor fördel och du har därmed ett försprång att komma in smidigt i arbetet.
Vi tror att du navigerar väl i Officepaketet och har en allmänt god systemvana. Du föredrar att arbeta strukturerat, och att vara noggrann är något du prioriterar högt. I övrigt tror vi att du är en pigg och glad person som tycker det är spännande med nya utmaningar.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som löneadministratör är ett konsultuppdrag med start 1 februari. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
• Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

• Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

• Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Therese Hedén via therese.heden@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Löneadministratör, Lön, Trollhättan, Adecco
Sista ansökningsdag
2019-08-01