Jobba i Telenors tekniska kundservice på Webhelp i Umeå!

Vill du ha en ovärderlig erfarenhet och vara med på en jättespännande resa och bygga upp vårt nya kontor? Kanske är du en riktig problemlösare som drivs av att få hjälpa människor? Toppen, då är du precis den vi söker! Just nu har vi lediga jobb som säljande teknisk kundkommunikatör för Telenor på Webhelp i Umeå! Du kommer att jobba med tekniskt support och merförsäljning. Ta denna chans och bli anställd hos Webhelp! Vi ser fram emot din ansökan!

Placering: 
Umeå
Bransch: 
Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
100

 

Hur ser en arbetsdag ut?

Du kommer att arbeta på en fartfylld och trivsam arbetsplats omgiven av engagerade medarbetare. Störst fokus ligger på kvalitet, resultat och kundbemötande där du ser till att kunderna är nöjda i sin relation med varumärket du och Webhelp representerar. Du tar emot inkommande samtal och besvarar kundernas frågor, som bland annat kan handla om beställningar eller köp av varor och tjänster samt teknisk support. En del av ditt arbete blir att behålla och skapa långvariga relationer med kunderna samt se till att de får den hjälp de behöver. Utgående samtal kan också förekomma till bland annat befintliga kunder, detta främst med fokus på service och försäljning. Vi arbetar med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar. 

Öppettiderna är 08-22 måndag-söndag och det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs. Du kommer få en tre veckors lång utbildning i början så att du känner dig trygg i din arbetsroll. Coacher och teamledare med gedigen erfarenhet finns alltid på plats!

Kontoret ligger i Umeå, nära till kollektivtrafik. Du arbetar i ett öppet kontorslandskap med härlig stämning. För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp!

”Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand – det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått.” – Johanna Skog, Advisor
 

Vad krävs för tjänsten?

 

Vi söker dig som brinner för att skapa goda kundrelationer och vill utvecklas i din roll! Du är intresserad av försäljning och har ett tekniskt intresse. Vi ser gärna att du drivs av att utveckla långsiktiga kundrelationer. Som person tror vi att du är utåtriktad och ansvarstagande. Vi ser gärna att du sätter kunden i fokus och är lösningsorienterad. I övrigt ser vi att du:

  • Har godkända betyg i svenska A och engelska A.
  • Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.

Vi kommer att ha löpande rekryteringar med start i februari. Skicka gärna in din ansökan redan idag!
 

Vad kan ni erbjuda mig?

  • Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor.
  • Engagerade coacher och teamledare.
  • En fantastisk erfarenhet med foten in i ett företag, där goda möjligheter till fortsatt utveckling finns både inom Webhelp och hos våra kunder.
  • Nya fräscha lokaler med en god arbetsmiljö. Stämningen på företaget är mycket lättsam och rolig. 
  • Vi erbjuder kaffe, frukt, teamaktiviteter, kundevents, roliga fester och den årliga Webhelp-galan och framför allt de roligaste och härligaste kollegorna du kan tänka dig!

-”Det bästa med Webhelp är den gemenskap som finns på företaget. En extrem god stämning blandat med riktigt fina möjligheter till att klättra inom företaget har gjort att jag har blivit kvar så pass länge” – Martin Larsson, Operations Manager
 

Lön/Förmåner:

  • Enligt kollektivavtal
  • Friskvårdsbidrag
  • Massagebidrag  
     

Är detta det perfekta jobbet för dig?

Ta denna möjlighet och bli en del av vårt härliga gäng! Sök genom att klicka på ansökningsknappen. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!
 

Har du frågor kring tjänsten?

Du kan mejla Caroline på caroline.johansson@manpower.se