Kontorsassistent till Slättö Förvaltning

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Ryska Posten Bemanning söker för Slättö Förvaltnings räkning en serviceinriktad och driven kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är till att börja med på 75%, med omgående start.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Slättö Förvaltning utvecklar, äger och förvaltar nya bostäder i svenska tillväxtområden. Genom ett ansvarsfullt, hållbart och engagerat arbete skapar Slättö Förvaltning långsiktiga relationer med hyresgäster, kommuner och investerare. Deras fastigheter finns i Sveriges ledande regionstäder och leder själva förvaltningen av sina portföljer. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att avlasta receptions- och konferensansvarig, förbereda inför möten, posthantering och stötta ledningsgruppen med diverse administrativa uppgifter. Tjänsten är till en början på 75% och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 11:00-18:00. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med receptionisten. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med varierande arbetsuppgifter i högt tempo, lära dig nya saker och har ett öga för detaljer.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Arbetsuppgifter

Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Välkomna besökare

Avlasta receptions- och konferensansvarig

Förbereda inför möten (ordna frukost, lunch och fika)

Resebokningar

Posthantering

Stötta ledningsgruppen med diverse administrativa uppgifter

Hålla snyggt och rent på allmänna utrymmen på kontoret

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter; inom reception och konferens

Har goda kunskaper inom Officepaketet & Outlook

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Är prestigelös och har ett öga för det lilla extra

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, lösningsorienterad och gör alltid det lilla extra. Du tar tag i saker och är inte rädd för att kavla upp ärmarna. Du har en förmåga att ta egna initiativ och hitta kreativa lösningar. Du trivs i ett arbete där du får ta eget ansvar och har varierande arbetsuppgifter.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.