Ute efter sommarjobb? Jobba med kundservice på Tele2 i Karlskoga!

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång. Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

Placering: 
Örebro län, Karlskoga
Bransch: 
Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
10

Hur är det att jobba på Tele2?

Hos Tele2 kommer du jobba tillsammans med ett positivt, driftigt och resultatinriktat team som dagligen strävar mot att ge bästa tänkbara service till varje kund. Man jobbar individuellt med att besvara samtal men man har alltid ett gäng glada kollegor i sin närhet att dela dagen med.  Här får du möjlighet att lära känna nya människor och knyta kontakter för framtiden.

Vad kommer jag att göra som kundserviceagent?

Datorn, telefonen och – framför allt – din röst och engagemang är dina främsta arbetsredskap. Du besvarar inkommande samtal från Tele2s kunder som ringer in.  För jobbet erbjuds en fast lön plus provision där du har goda möjligheter att påverka din egen lön.

Uppdraget startar den 12 juni med 3 veckors inledande utbildning på heltid. Tjänsten omfattar 72 % av heltid. Arbetstiden ligger förlagd enligt schema, måndag-fredag, både dagtid och kvällar.

Arbetet sker hos Tele2 men du kommer att bli anställd som konsult hos Manpower. För rätt person finns goda chanser till förlängning efter sommaren!

Vad betyder tjänsten för företaget?

Som kundserviceagent har du en viktig roll i att upprätthålla Tele2s goda rykte. Tack vare dig får Tele2s kunder den hjälp de behöver och kanske ett erbjudande de inte kan tacka nej till! Du bidrar till att öka kundnöjdheten och på så sätt är du ansiktet utåt.

Vad förväntas av mig som kundserviceagent?

 Det viktigaste är att du har ett driv för att utvecklas inom försäljning och service, men vi ser även att du:

• Har fyllt 18 år och har fullständiga slutbetyg från gymnasiet

• Kan jobba varierade tider då arbetstiden är schemalagd måndag till fredag              

• Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift

• Har god datavana och lätt för att lära dig nya system

• Tidigare har arbetat med kundservice, försäljning eller andra serviceyrken. Men även du som är i början av din karriär är välkommen att söka.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?

Din personlighet, vilja och potential är viktigast! Du får alla verktyg för att göra ett bra jobb. Det du bidrar med är stort personligt driv.

• Du är tävlingsinriktad och motiveras av att nå uppsatta mål i ett högt tempo

• Du är en person som brinner för försäljning och service och sätter kunden i centrum

• Du är en god kommunikatör och har ett engagerande och drivande förhållningssätt

• Du är också mogen och ansvarstagande som person, intresserad och lyhörd

• Du är utåtriktad, ödmjuk och ambitiös       

Vad kan ni erbjuda mig?

•Fast månadslön plus provision

•Du omfattas av kollektivavtal som ger dig avtalsenlig lön, semesterersättning, ob-tillägg, pension med mera och du är även försäkrad under alla uppdrag hos oss.

•Detta uppdrag börjar med en provanställning hos Manpower. För dig som visar framfötterna och vill utvecklas finns goda möjligheter att bli anställd direkt Tele2 längre fram.

•Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.

Hur söker jag tjänsten?

Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. När du sökt kommer du få ett antal frågor skickade till dig på mail men kommer också finnas tillgängliga på din profil på Manpowers hemsida. Svara på dessa för att vara aktuell för jobbet.  

Notera att vi INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev.

Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsterna bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor om tjänsten?

Maila mig på alexander.gustafsson@manpower.se

För tekniska frågor angående din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

För fler jobbtips, gilla oss på Facebook!

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden