Seriline söker en medarbetare till sin kundsupport i Stockholm

Just nu söker vi en stjärna inom service och kundbemötande till ett jobb inom kundsupport hos Seriline AB i Stockholm. Här skaffar du dig ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Seriline är ett säkerhets- och kunskapsföretag som genom åren har levererat en mängd kundspecifika lösningar som används av såväl stora som små företag, organisationer, kommuner och statliga förvaltningar. Genom att använda den senaste tekniken i kombination med mångårig erfarenhet förenklar vi flöden och processer för att skapa rationella och kostnadseffektiva lösningar för identitetshantering. Våra lösningar omfattar egenutvecklade programvaror och webblösningar, hårdvaror samt tjänster inom personalisering, produktion, service och support. Seriline består i dagsläget av 26 medarbetare med kontor i Stockholm och Huskvarna men vi finns även i Malmö och Helsingfors.

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, IT, data, Inköp, Transport, Logistik, Kundtjänstarbeten, Försäljning, marknad, reklam, Teknik, Naturvetenskap, Service, Handel, Butik, Bygg, Anläggning, Inköp, logistik
Antal tjänster: 
1

Seriline strävar alltid efter att förbättra sin kundsupport och nu behöver vi hitta ytterligare en stjärna till vårt härliga team! Vi lägger stor vikt vid att ha en hög kundnöjdhet och söker därför dig som har en positivitet och trygghetskänsla som smittar av sig över telefon. Du kommer att ingå i vår kundsupport där vi idag är fyra personer. Vi håller till i ljusa och moderna lokaler vid Alviks torg. Våra arbetstider är kontorstider måndag till fredag.

I arbetet ingår bland annat:

  • Kundkontakt via telefon och mail
  • Administration och allmänna kontorsgöromål
  • Ordermottagning/registrering
  • Enklare ekonomiska arbetsuppgifter
  • Ansvara för vår beställningsportal
  • Ta emot kunder och besökare

Vem söker vi?

För att lyckas i rollen tror vi att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Rätt person för tjänsten är service-minded och värderar kundrelationer högt. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Du tycker om att vara "spindeln i nätet" med många bollar i luften. Du bör också vilja/vara van vid att arbeta självständigt då du kommer ha fullt ansvar för flera av de uppgifter som hamnar på ditt bord. Vi ser också att du är öppen och flexibel för nya uppgifter som kan dyka upp under arbetsdagens gång. Vi ser gärna att du är van vid att arbeta med telefon och mail som verktyg men det är inget krav. God systemvana är meriterande. Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Outlook och Word.

Vad kan vi erbjuda?

Utöver friskvård och tjänstepension erbjuder vi möjligheten att lära sig alla delar av ett försäljningsorienterat teknikföretag i tillväxt. Inom Seriline finns goda utvecklingsmöjligheter, så om du brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig. Hos oss kommer du bli del av ett sammanhållet team som värdesätter alla personligheter och ständigt arbetar med att utveckla gruppens sammanhållning. Heltidsanställning med kontorstider och fast månadslön.

Hur ansöker du?

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. I denna rekrytering har Seriline valt att samarbeta med Manpower men anställning sker hos Seriline. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. För mer information kontakta rekryteringskonsult Monique Klingberg, via tel: 08- 452 33 11 eller E-mail Monique.Klingberg@manpower.se. Vänligen observera att alla ansökningar måste göras via www.manpower.se och kommer inte att hanteras via mail.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden