Kundtjänstmedarbetare till SL

Kundtjänstmedarbetare till SL

Placering: 
Borås
Bransch: 
Försäljning, marknad, reklam, Inköp, logistik
Antal tjänster: 
1
SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL- trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.

Som medarbetare på SL kundtjänst besvarar du samtal från resenärer gällande bland annat reseplanering, biljettinformation och trafikupplysning. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd under kundtjänstens öppettider, för närvarande från måndag till söndag mellan 06.00 och 23.00. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration.

Om Releasy:

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål. Du blir anställd av Releasy och arbetar på vårt kontor i Pulsen-huset där SL har en avdelning med två team.

Om dig:

Du trivs i mötet med andra människor.
Du vet vad bra kundservice innebär.
Du är en strukturerad person med bra tålamod.
Du arbetar gärna i ett högt tempo under de perioder som kräver det.
Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av utveckling.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har god datorvana.

Erfarenhet och/eller utbildning inom kundservice är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Lön:

Enligt kollektivavtal med Unionen.

Arbetstider:

Schema med varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider som är måndag - söndag 06.00-23.00. Anställningsgrad 75-100%.

Förmåner och fördelar hos Releasy Customer Management:

Möjlighet att utvecklas inom andra uppdrag och ta del av våra interna utbildningar.
Engagerade ledare som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på jobbet.
Möjlighet till kortare pass för att du som anställd ska kunna kombinera arbetet med studier.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag!

Urval och rekrytering sker löpande. Planerad utbildning startar måndag 4 mars.

Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryterare Kostana Salijevic på kostana.salijevic@releasy.se.
Sista ansökningsdag
2019-02-27