Bemanningskontoret söker receptionist

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Helsingborg
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Helsingborg söker vi efter dig som vill jobba som receptionist hos vår företagskund! Uppdragen kan vara både korta och långa och ibland hos flera olika kunder. Du blir alltid upplärd innan du bokas ut, för din och kundens trygghet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta med service i olika former! Du kommer att ta emot besökare i reception, viss administration, telefonpassing och posthantering. Ibland kan också catering och konferensuppdrag förekomma. Oavsett, så trivs du när du känner dig behövd!

Arbetstiderna är förlagda under vardagar och dagtid. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av receptions sedan tidigare.

Din profil
Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet. Du är morgonpigg och jobbar som bäst med ett leende på läpparna.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service
-B-körkort

Låter denna tjänst som något för dig?


Om företaget
Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir uthyrd till våra kunder i Helsingborg.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas i slutet av oktober.

Du skickar din ansökan till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken nedan och efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se.