Säljare till Telias kundservice

Placering: 
Luleå
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1
Arbetsuppgifter

Just nu söker vi ytterligare talanger inom sälj och kundbemötande till vår kundservice där du hanterar inkommande samtal.
Your next challenge?
Jag heter Amanda Månström och tillsammans med mina kollegor söker vi fler säljare till vår kundservice. Vi som jobbar på kundservice är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia! Varje dag möter vi kunder som ringer till oss som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, eller få svar på frågor gällande sina abonnemang.
För att du ska lyckas hos oss får du en utbildning som innehåller vår säljstrategi baserad på beteendevetenskap. Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som säljare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your new team and leader
Vårt nya toppmoderna kontor ligger mitt i centrala Luleå och i huset jobbar ca 700 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Vi på kundservice sitter i öppna fina kontorslandskap tillsammans med andra kundnära verksamheter. Du kommer att tillhöra ett team med cirka 12-15 kollegor som tillsammans ser till att både team- och individmål uppfylls. 
Vi ledare här i Luleå är kända för att få våra säljare att utvecklas i sin roll. Det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är, och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Jag och mina kollegor har ett nära samarbete för vi vet att då kan vi göra skillnad, i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!
You
Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl försäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån upplevelsebaserad försäljning och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.
How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their need
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms. That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Contact
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av våra säljledare: Amanda Månström 070-384 20 78 eller Stina Jäderström 070-579 17 30. Manpower kommer att stötta oss i urvalet.

Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger. Du börjar din anställning med en utbildning med beräknad start i april. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!


Information om arbetsgivaren

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen nä
... Läs mer
Sista ansökningsdag
2017-04-19