Helpdesk-medarbetare till Coor i Solna

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
2

Just nu söker vi en stjärna inom service och kundbemötande till ett jobb inom helpdesken hos Coor i Solna. Här skaffar du dig ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Dessutom får du möjlighet att arbeta på en rolig arbetsplats tillsammans med ansvarstagande, hjälpsamma och trevliga kollegor! Visst låter det kul? Vänta inte med att skicka in din ansökan! Tjänsten tillsätts löpande!

Det här är ett konsultuppdrag som pågår tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos Coor. Uppdraget startar 5/8 och är på heltid.

Vad kommer du att göra som Helpdesk-medarbetare?

Detta uppdrag är placerat på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna, där
Coor har fått det stora förtroendet att leverera service. Coors uppdrag är bland annat att ansvara för de stödfunktioner som behövs i verksamheten, till exempel receptionsservice, post- och godshantering, teknisk fastighetsförvaltning, hantering av avfall och lokalvård.

I denna roll kommer du att tillhöra teamet för den interna Helpdesken för sjukhuset.

Du kommer att ta emot telefonsamtal internt från sjukhuset som berör både beställningar och felanmälningar. Du skickar ärenden vidare till berörda avdelningar inom företaget och följer upp att dessa tas emot. Du informerar och rapporterar även kring uppklarade ärenden. En del av de ärende som tas emot är av brådskande karaktär, det är viktigt att du har god prioriteringsförmåga och behåller lugnet under alla situationer.

Uppdraget inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att kunna leverera service i världsklass till Coors kunder.

Du kommer till exempel att:

  • ta emot inkommande samtal och hantera förfrågningar
  • se till att ärenden hamnar hos rätt instans
  • jobba med uppföljning av kundärenden
  • hänvisa kunder i serviceärenden till rätt avdelning och rätt ansvarig inom företaget

Helpdesk har öppet sju dagar i veckan, du kommer att arbeta på ett rullande schema som innebär arbete under vardagar, kvällar och helger.

Vem är det vi söker?

Du trivs med att jobba med service och människor - det är det allra viktigaste! Vi utgår ifrån att du är en hjälpsam, seriös och okomplicerad person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du ansvarsfull och noggrann i din yrkesroll.

Vi söker dig som:

  • är van vid att jobba med telefon och mejl som kommunikationsverktyg
  • är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift
  • har god förmåga att hantera stress och hög arbetsbelastning
  • är flexibel och kan ändra förhållningssätt
  • har möjlighet att arbeta oregelbundna tider
  • har god datorvana
  • har goda kunskaper i svenska och engelska

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Helena Sördin på telefonnummer 08-452 33 07 eller e-post helena.sordin@manpower.se.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.
Uppdraget startar 5/8, processen kommer att starta nu för att vara klar innan sommarledigheterna. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.