Servicedeskmedarbetare inom IT-support

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Borås
Bransch: 
IT, data
Antal tjänster: 
1
Är du tekniskt lagd, serviceinriktad och vill jobba hos ett av Sveriges ledande bolag inom forskning?

För kunds räkning söker vi nu en person som vill arbeta inom servicedesk/ teknisk support.

Om vår kund
Vår kund är ett stort bolag inom forskning, både på nationell och internationell nivå.

Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att arbeta med teknisk support/servicedesk internt för vår kund.

Urval av arbetsuppgifter:

• Ta emot samtal och ärenden.
• Utföra enklare felsökning.
• Logga och lösa ärenden i ärendehanteringssystem

Din profil
Vi söker dig som är strukturerad, driven och serviceinriktad. Du har en hög social kompetens tillsammans med ett professionellt bemötande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Vi tror att du som söker har en avslutad utbildning med IT-inriktning och att du har ett stort tekniskt intresse. Dessutom har du goda kunskaper i Windows, Microsoft Office.
Meriterande om du har arbetat i något affärssystem eller ERP-system sedan tidigare.

Villkor:

För den här tjänsten kommer du att vara anställd av Effektiv, och vara uthyrd som konsult till kundföretaget.

Start: Januari 2021.
Ort: Borås.
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30.
Löneform: Fast.

Är det dig vi beskriver ovan? Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har gått ut.


Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
Sista ansökningsdag
2021-01-29