Ledigt jobb som receptionist hos företag i Stockholm

Är du en självgående och initiativtagande person med intresse för kundvård? Vill du vara ansiktet utåt mot vår uppdragsgivares kunder, leverantörer och anställda? Drivs du av att få jobba med omväxlande arbetsuppgifter? Ta chansen att jobba som receptionist hos vår kund i Stockholm!

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning. Uppdraget ska starta v.34 -35 och kommer att pågå löpande. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Hur ser en arbetsdag ut?
Som receptionist är du den som på ett professionellt sätt välkomnar såväl anställda som kunder och leverantörer till vår uppdragsgivare. I rollen ingår även en del administrativt arbete. Här arbetar du vardagar mellan 08.30 och 17.00 med 1 tim lunch.Du kommer till exempel att välkomna och registrera besökare, ta han om post/paket och bud, scanna post och fakturor, se till att konferensrummen är i ordning före och efter de utnyttjas, beställa catering vid behov samt inköp av diverse artiklar. Du kommer även beställa kontorsmaterial och ansvara för olika administrativa uppgifter såsom hantera 2 inkorgar med mail, skapa accesskort, felanmälningar på fastigheten vid behov samt färdigställa frukost till personalen på fredagsmornar. Du är helt enkelt den som sköter det mesta i och runt receptionen och kontorets lokaler.

Den vi söker
Vi söker dig som är prestigelös, hjälpsam och självgående då du kommer att ha eget ansvar i tjänsten. Du är den som har koll på läget och är inte rädd för att styra upp saker och ting. Du ska vara initiativtagande och ansvarsfull i din yrkesroll och är den som ser lösningar istället för problem. Du trivs med att arbeta självständigt och du motiveras av att få jobba med omväxlande arbetsuppgifter.

Då detta är ett internationellt bolag ska du ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då du kommer att arbeta i olika system ska du ha goda datorkunskaper inom Officepaketet och gärna andra system. Har du arbetat i en liknande roll så är det väldigt meriterande men vi söker även dig som har arbetat inom service där du har haft daglig kontakt med personer och arbetat med telefonen som verktyg.

Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på uppdrag hos vår kund. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag och att du trivs på din arbetsplats.

Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Dollman alt. Rebecca Alzola på telefonnummer 08-452 33 20 eller e-post ralzol@manpower.se alt. jdo@manpower.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdraget redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden