Jobba i Telenors kundservice på Webhelp i Norrköping!

Älskar du utmaningar och siktar alltid mot stjärnorna? Har du en känsla för service och ett intresse för försäljning där du hjälper människor dagligen? Då är ett jobb på Webhelp definitivt för dig! Just nu söker vi dig som vill jobba som säljande kundkommunikatör och är redo för en ny utmaning! Här har du möjlighet att bygga ditt CV med serviceerfarenhet vilket är en merit som efterfrågas i de flesta branscher. Du kommer att bli anställd hos Webhelp och jobba i Telenors kundservice. Vi ser fram emot din ansökan!

Placering: 
Östergötlands län, Norrköping, Linköping, Finspång, Söderköping, Nyköping, Katrineholm, Valdemarsvik, Mjölby
Bransch: 
Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
100

 

Hur ser en arbetsdag ut?

 

Du kommer att arbeta på en fartfylld och trivsam arbetsplats omgiven av engagerade och trevliga medarbetare. Störst fokus ligger på kvalitet, resultat och kundbemötande där du ser till att kunderna är nöjda i sin relation med varumärket du och Webhelp representerar. Du tar emot inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar, teknisk support med mera. Utgående samtal förekommer också, detta främst med fokus på service och försäljning. Vidare arbetar vi med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar.

Öppettiderna är 08-22 måndag-söndag och det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs. Du kommer att få en tre veckor lång utbildning i början så att du känner dig trygg i din arbetsroll. Coacher och teamledare med gedigen erfarenhet finns alltid på plats!

Kontoret ligger centralt i Norrköping med nära till kollektivtrafik. Du arbetar i ett öppet kontorslandskap med härlig stämning. För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp!
 

”Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand – det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått.” – Johanna Skog, Advisor
 

Vad krävs för tjänsten?

  

Vi söker dig som brinner för att skapa goda kundrelationer och vill utvecklas i din roll! Som person tror vi att du är utåtriktad, driven och ansvarstagande. Vi ser gärna att du sätter kunden i fokus och är försäljning- och lösningsorienterad. I övrigt ser vi gärna att du:

  • Har godkända betyg i svenska A och engelska A.
  • Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.

Vi kommer att ha löpande rekryteringar med start i februari. Skicka gärna in din ansökan redan idag! 
 

Vad kan ni erbjuda mig?

  • Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor.
  • Engagerade coacher och teamledare.
  • En fantastisk erfarenhet med foten in i ett företag där goda möjligheter till fortsätt utveckling finns både inom Webhelp och hos våra kunder.
  • Fräscha lokaler med en god arbetsmiljö. Stämningen på företaget är mycket lättsam och rolig. 
  • Vi erbjuder kaffe, frukt, teamaktiviteter, kundevents, roliga fester och årliga Webhelp-galan och framför allt de roligaste och härligaste kollegorna du kan tänka dig!

-”Det bästa med Webhelp är den gemenskap som finns på företaget. En extrem god stämning blandat med riktigt fina möjligheter till att klättra inom företaget har gjort att jag har blivit kvar så pass länge” – Martin Larsson, Operations Manager
 

Lön/Förmåner:

  • Enligt kollektivavtal
  • Friskvårdsbidrag
  • Massagebidrag  
     

Är detta det perfekta jobbet för dig?

Ta denna chans och bli en del av ett härligt gäng och utvecklas! Sök genom att klicka på ansökningsknappen. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!
 

Har du frågor kring tjänsten?

Du kan mejla Caroline på caroline.johansson@manpower.se