Många lediga jobb som receptionist i Stockholm!

Är du en person som brinner för service och vara vill vara ansiktet utåt på flera företag i Stockholm? Vill du dessutom få möjlighet att arbeta med människor och knyta värdefulla kontakter inom flera olika branscher? Stämmer detta in på dig kan vi garantera dig en erfarenhet du inte vill missa!

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Kontor, Administration, Service, Handel, Butik, Manpower Talent
Antal tjänster: 
10

Var kommer jag att jobba?

Tjänsten som ambulerande receptionist innebär att du jobbar på uppdrag hos flera olika företag inom olika branscher som bland annat: modeindustrin, bank & finans, statliga myndigheter, IT- och telekombranschen. Det kan vara både större internationella företag med stora möjligheter likväl som mindre företag med familjär stämning. Detta är en grym chans för dig att skaffa ett stort kontaktnät över hela Stockholm!

Vad innebär det att arbeta som receptionist?

Receptionen är en viktig knytpunkt dit alla i företaget någon gång vänder sig för att få hjälp. Som kund och besökare är det här man får det första intrycket av företaget och som receptionist bidrar du till att ge en positiv bild och upplevelse. Du kommer fungera som spindeln i nätet och vara ansiktet utåt!

Du kommer att jobba hos flera olika företag med varierad uppdragslängd, från en dag till en vecka åt gången hos samma företag. Arbetstiden är förlagd under vardagar på kontorstider och du jobbar i hela Stockholmsområdet.

Detta är en heltidsanställning hos Manpower med start omgående.

Vad är arbetsuppgifterna?

Arbetsuppifterna skiljer sig lite åt beroende på vilket företag. Du kommer bli upplärd på ett antal företag som du roterar mellan. De vanligaste arbetsuppgifterna är:

  • Ta emot besökare
  • Ansvara för växeln
  • Se till att det är rent och snyggt vid allmänna utrymmen
  • Boka mötesrum
  • Ta lunchbeställningar
  • Enklare administration såsom scanning av fakturor, passerkortshantering

Vem är det vi söker?

Som person tror vi att du är social, glad och framåt. Du tycker om att träffa människor och att ha varierande arbetsuppgifter. För att trivas i rollen är det viktigt att du är flexibel och ser detta som en möjlighet att knyta nya kontakter samt skaffa dig bred erfarenhet inför framtiden. Du trivs när det händer nya saker och när den ena dagen inte är den andra lik!

Du ska även:

  • Ha tidigare erfarenhet inom serviceyrket
  • Se långsiktigt på tjänsten
  • Talar och skriver flytande svenska samt ha mycket goda kunskaper i engelska
  • Bor med tillgång till goda kommunikationer och kan lätt ta dig till olika företag i Stockholmsområdet.

Hur söker jag jobbet?

Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Josef Bergquist, josef.bergquist@manpower.se.

Varmt välkommen med din ansökan!