Receptionist sökes till ett globalt hem elektronik - företag på deltid!

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Är du positiv, serviceinriktad och har lätt för att lära? Vill du ha ett extrajobb på ett globalt företag med 300 000 anställda? Academic Work söker nu en receptionist med en allt-i-alloroll till ett välkänt hemelektronik-företag. Detta är en ansvarstagande roll med varierande arbetsuppgifter som innefattar en blandning av administration och service. Låter detta som någonting för dig? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en receptionist på deltid till ett välkänt hem elektronik-företag med start omgående. Du kommer att ha en delad roll där du jobbar som receptionist och tar emot inkommande samtal och svarar på mail men även hjälpa till och stötta upp i kontoret så som fylla på material och posthantering. Här finns det även möjlighet att utveckla sina kunskaper i ekonomi om man vill.

Här präglas företaget av en härlig kultur där dem närmsta kollegorna är mer än hjälpsamma. Du kommer få en introduktion så att du snabbt kommer in i uppgifterna och hamnar rätt på banan.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig fram till april. Det finns möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta brett med olika uppgifter på företaget. En del av arbetet kommer bl.a. att innebära bemanning av reception så som att välkomna kunder men även en del administrativa uppgifter tillkommer så som posthantering, svara på mail etc. Du kommer att ansvara för att se till att kontoret är väl påfyllt och fylla på dem mötesrummen som finns. Har du även ett intresse för ekonomi så finns det stora möjligheter att utveckla sina kunskaper.

Tjänsten passar dig som vill få meriterande erfarenhet under din studieperiod eller för dig som vill få erfarenhet under tiden du söker efter ett heltidsjobb.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som:


* Studerar på högskola eller universitet om minst 50%
* Talar svenska och engelska obehindrat
* Är serviceinriktad ut i fingertopparna


Vi ser det som meriterande om du..


* Studerar ekonomi eller har en liknande sysselsättning
* Tidigare har arbetat i SAP
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception
* Talar danska eller norska


ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid
* Placering: Hägersten
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
[Academic Work] STW06@academicwork.se
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på STW06@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.
Sista ansökningsdag
2019-11-03