Kundsupportmedarbetare till Nordicinfu Care

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Försäljning, marknad, reklam, Inköp, logistik
Antal tjänster: 
1
Om kunden:

För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter drygt 1 miljard SEK. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. Dem arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik.

Om tjänsten:

Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare. I rollen som supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och sjukhus som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer samt vara behjälplig mot säljteamet i tekniska supportfrågor. Dessa ärenden tar du emot både genom telefonsamtal och mail. Det kan även tillkomma arbetsuppgifter som att vara back-up mot kundserviceteamet och hantera övriga kundärenden. Du kommer framförallt att:

- Supportera patienter och sjukhus gällande medicinskteknisk utrustning via mail och telefon
- Ansvara för hela reklamationsflödet

Möjligheter:

Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Egenskaper:

Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med patienter så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Den interna supporten finns i Edinburgh därför behöver du även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, bland annat i Office-paketet. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven och har lätt för att komma överens med andra. Erfarenhet ifrån medtechbranschen är självklart starkt meriterande.

Tillträde, omfattning och anställning:

Uppdraget är på heltid. Du är anställd utav Hero de första sex månaderna men målet är att anställningen sedan ska gå över till kunden Start för tjänsten är snarast möjlig och vi ser gärna att du är tillgänglig med kort varsel då intervjuer sker löpande.

Vill du vara med och bidra till utvecklingen på ett spännande och växande företag? Vi ser fram emot din ansökan!

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Sista ansökningsdag
2020-02-09