Contract Administrator to Ascom

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
We are looking for a responsible Contract Administrator to join our team in Gothenburg. You will be collaborating with several departments within the company, such as sales and professional services. In this role you will be given the opportunity to put your on foot print, and develop ways of working.

As Contract Administrator you ensure that the Solution Life Cycle Plan (SLP), support contracts for a country or region, are administered in a good and orderly fashion. You ensure that we are able to establish our obligations towards our customers and can invoice what has been agreed.



Dina arbetsuppgifter
Responsibilities
• Administrate SLP contracts according to standard operating procedure (SOP)
• Ensure new contracts and renewals are processed and cancellations are registered
• Administer customers access to the Ascom Call Center solution
• Update installed base for SLP contract customers according to SOP
• Planning of planned maintenance towards dispatch function
• Support Sales with quotes for new SLP’s or extension to existing ones
• Invoice SLP, Service calls and other services delivered
• Handle and /or Escalate customer issues with contracts and invoices

Qualifications
• Minimum 3 years work experience from similar positions
• Documented knowledge of relevant ERP system(s)
• Excellent communication skills in writing, both English and Swedish
• Experienced Microsoft Office tools


Din profil
A successful Contract Administrator will demonstrate a strong attention to detail along with the ability to discover potential risks for our company. You should be able to analyze contracts with an eye toward reducing costs and increasing profits.

Is this job something for you? If it is please register your application at www.soderco.se .

We want your application before 31/7, we work with continuous selection which means that the job ad can be closed before last application day.
Sista ansökningsdag
2019-07-31