Medarbetare sökes till Telias kundservice i Göteborg!

Kom och bli en del av vårt engagerade kundserviceteam för Telia som drar igång hos Teleperformance den 17 maj! Har du en känsla för service och ett intresse för försäljning där du hjälper människor dagligen? Vill du få möjligheten till en otroligt utvecklande roll med ett härligt och glatt gäng kollegor är detta garanterat tjänsten för dig!

Placering: 
Västra Götalands län, Göteborg
Bransch: 
Kundtjänstarbeten, Manpower Talent
Antal tjänster: 
36

Vi erbjuder dig ett utvecklande jobb med ett tryggt varumärke!

Som kundservicemedarbetare åt Telia arbetar du över telefon och internet med att lösa frågor och funderingar som deras privatkunder har.

  • Du kommer hantera kundfrågor inom en rad olika områden. Din fokus är att besvara och hjälpa Telias kunder med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och mobilt bredband på ett riktigt bra sätt.
  • Du arbetar också aktivt med merförsäljning så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna som passar för just dem.

När du börjar hos oss får du all utbildning du behöver för att kunna göra ett bra jobb. Du arbetar i nära samarbete med kollegor och med duktiga teamledare på plats som finns till hjälp att svara på frågor och stötta dig i ditt arbete.

Du och ditt team sitter i ett öppet kontorslandskap i fräscha lokaler centralt beläget vid Masthuggstorget. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 08:00-19:00 och dina arbetspass schemaläggs mellan dessa tider.

Du blir anställd som konsult hos oss på Manpower. Start för tjänsten är den 17 maj.

Vem passar i denna tjänst?

Som kundservicemedarbetare åt Telia arbetar du över telefon och internet med att lösa frågor och funderingar som deras privatkunder har. Vi tror att du som vill vara en del av vårt team är en person som trivs med att hjälpa andra, har god förmåga att ta ansvar och gärna ser lösningar istället för problem. Du trivs i en snabb, ung organisation och du gillar att samarbeta i team.

I övrigt ser vi att du som söker är över 18 år, talar och skriver på flytande svenska och kan starta din nya tjänst redan den 17 maj. Det är också bra om du har goda datorkunskaper då du kommer att arbeta i olika kundsystem som vi lär upp dig i.

Vi ger dig rätt förutsättningar att lyckas i din karriär!

Av oss på Manpower får du möjligheten att utvecklas inom kundservice och får meriterande erfarenhet för framtiden! Självklart får du lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus bonus. Allt enligt kollektivavtal med Unionen.

Teleperformance är världsledande inom kundservicebranschen. De arbetar med en rad välkända varumärken och företag vilket betyder att du har riktigt goda möjligheter att utvecklas. Du kan dels utvecklas inom ditt uppdrag genom att successivt ansöka om att växla roll i takt med att du blir mer erfaren, men du kan också prova andra uppdrag om du blir sugen på nya utmaningar!

Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!

Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 22

3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på helena.borjesson@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden