Ledigt jobb som kundsupport till Bauer Hockey i Göteborg

Är du en noggrann och förutseende person med känsla för service och kundvård? Är du idrottsintresserad och samtidigt brinner för att leverera en högklassig service? Vill du vara ansiktet utåt mot ett hockeyföretags kunder och leverantörer? Drivs du av möjligheten att få komma in i ett starkt team och att ta nästa steg i karriären? Då är detta tjänsten för dig!

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Kundtjänstarbeten, Försäljning, marknad, reklam
Antal tjänster: 
1

Ingress:
Är du en noggrann och förutseende person med känsla för service och kundvård? Är du idrottsintresserad och samtidigt brinner för att leverera en högklassig service? Vill du vara ansiktet utåt mot ett hockeyföretags kunder och leverantörer? Drivs du av möjligheten att få komma in i ett starkt team och att ta nästa steg i karriären? Då är detta tjänsten för dig!


Annons:
Om tjänsten:
Bauer är en av de ledande tillverkarna av ishockeyutrustning. Företaget producerar hjälmar, handskar, klubbor, skridskor, benskydd, byxor, armbågsskydd samt målvaktsutrustning. Kontoret ligger idag på Hisingen men kommer i höst att flytta till Almedal. Det är en mycket trevlig arbetsplats som prioriterar personalens trivsel och gör aktiviteter tillsammans. Du kommer arbeta i ett härligt team på 8 personer som har en bra sammanhållning. Företaget ger dig möjlighet till många spännande utbildningar som får dig att växa.

I rollen som kundsupportmedarbetare arbetar du med att besvara frågor gällande produkter och beställningar, hantera reklamationer, order och leveranser, rådgivning, ha kontakt med många aktörer så som återförsäljare och ibland även privatkunder. Kommunikationen sker både via mail och telefon på svenska samt engelska då Bauer arbetar mot en global marknad.

Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Manpower. Tillträde är 1/7 och tjänsten som är ett vikariat sträcker sig fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar 8-17 med viss möjlighet till flex. Tjänsten är på heltid.

Vad söker vi hos dig?
Stor vikt kommer att läggas vid personlighet. Som kundsupportmedarbetare behöver du ha en förståelse för det logistiska flödet, vara noggrann och systematisk, arbeta proaktivt och kunna ha många bollar i luften samtidigt. Vidare är du socialt kompetent och har ett starkt driv och engagemang i det du gör.

Kravprofil:
* Tidigare inom logistik/transport är meriterande.
* Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i SAP eller likande system.
* Är tillgänglig för arbete hela perioden juli-december.
* Du har goda kunskaper i både svenska och engelska.
Meriterande:
* Tidigare erfarenhet från kundsupport.
* Tala och skriva finska.
* Kunskap om hockeyutrustning och ett sportintresse.

Hur söker jag tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
Vid andra frågor får du gärna maila mig på Erik.Kamp@manpower.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden