Ledigt jobb som kundtjänstmedarbetare i Göteborg!

Är du en person som uppskattar att arbeta i en varierande roll med mycket sociala kontakter varvat med administrativa uppgifter? Har du en mycket god social kompetens och trivs du med ordning och struktur? Då har vi tjänsten för dig! Sök jobbet som kundtjänstmedarbetare till Dekra redan idag!

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
1
Typ av jobb: 
Konsultuppdrag 

Om företaget:

DEKRA verkar för ökad säkerhet inom en rad branscher via oberoende besiktning, provning och certifiering DEKRA Industrial AB är ett företag med stark ekonomisk tillväxt.

Dekra expanderar och söker därför tillsammans med Manpower, ytterligare en medarbetare till kundserviceavdelningen i Göteborg.

Målet är att leverera en kundservice av högsta kvalité och vara så mycket mer än "bara" en kundtjänst. Du kommer att arbeta med ett energirikt och rutinerat kundserviceteam som alltid strävar efter att ge våra kunder service av högsta kvalitet.

Vad innebär uppdraget som kundtjänstmedarbetare?

Startdatum för tjänsten är 1/9-2020 och sysselsättningsgraden är 100%. Arbetstiderna är förlagda till kontorstider. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag via Manpower, med långsiktiga utvecklingsmöjligheter med vår kund.

  • I din roll som medarbetare på DEKRAs Frontline kommer du att arbeta med både ingående och utgående kundsamtal.
  • Du kommer även att kommunicera internt med besiktningsmän, gruppchefer samt den övriga organisationen.
  • En stor del av rollen är administrativ, där du tillsammans med teamet bland annat besvarar mail och hanterar ärenden i vårt CRM-system.
  • Registervård och fakturering är andra vanliga arbetsuppgifter. Eftersom du kommer att få många olika typer av frågor gällande våra tjänster och funktioner kommer du att få en intern utbildning där du får lära dig det mesta om våra tjänster och de olika system vi arbetar med.
  • En coachande och närvarande teamledare kommer att utbilda och stötta dig till att bli en självständig och viktig kugge i vårt kompetenta och härliga frontlineteam.

Vem är du?

  • Du har tidigare erfarenhet av kundsupport och administration.
  • Du besitter en god kunskap i svenska och engelska.
  • Vi söker dig med en positiv inställning och stort engagemang för service och bemötande. Du har lätt för att ta kontakt med människor och är duktig på att bemöta olika typer av kunder.
  • Du är en problemlösare av rang, en "doer" som får saker att hända. Du blir snabbt självgående med det arbetsuppgifter som du har och följer med lätthet uppsatta rutiner.
  • Struktur är ditt mellannamn att ha ordning och reda på skrivbordet är en självklarhet för dig. Du tycker om att lära dig nya saker och gillar att ha varierade arbetsuppgifter.
  • Hos oss är ingen dag den andra lik. För att trivas i rollen bör du ha lätt för att samarbeta och jobba i team. Vi söker därför en prestigelös lagspelare som jobbar för att nå teamets gemensamma mål.

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar

Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00

Vid andra frågor får du gärna maila mig på Erik.Kamp@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!