Ledigt jobb - Supportmedarbetare till CGM i Göteborg

Vi på CGM arbetar mot visionen om att Sverige ska vara världsledande på e-hälsa 2025. Det gör vi genom att utveckla innovativa produkter och tjänster som ska stötta vårdpersonalen i deras dagliga arbete, göra det möjligt för patienten att vara delaktig i sin egen vård, bidra till forskningen och vara med och driva innovationsarbetet inom vården. Vi är marknadsledande leverantör av IT-lösningar och kommunikationstjänster till hälso- och sjukvården i Sverige.

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
IT, data, Inköp, Transport, Logistik, Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
1

Om vår produkt

CGM J4 är webbaserat, vilket innebär att användaren enkelt får åtkomst till systemet från vilken dator som helst. Det innehåller allt från patientjournal till ekonomirapporter och har många integrationer.

Arbetsbeskrivning

I rollen som supportmedarbetare kommer du att arbeta med första linjens support mot våra kunder, främst primärvård och företagshälsovård men även specialistvård. Du ansvarar för att kunderna får hjälp på ett professionellt och positivt sätt.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

  • Ärendehantering och administration av dessa
  • felsökning och problemlösning av ärenden av verksamhetsrelaterad karaktär
  • daglig kontakt med våra kunder
  • stötta kunderna med elektroniska och verksamhetsrelaterade frågeställningar
  • utbildning för våra kunder

Du har ett nära samarbete med dina kollegor på supportavdelningen men även avdelningarna för drift, produktutveckling och konsulting.

Kvalifikationer

Vi letar efter dig som är van att använda telefon och dator för att få ditt jobb utfört. Du kan tidigare ha arbetat med support eller kundservice men en bakgrund som läkarsekreterare eller sköterska ger dig också goda möjligheter att lösa detta jobb.

Det är meriterande om du har varit lokal systemadministratör och gett support för CGM J4.

I rollen krävs att du:

  • är serviceinriktad och är en problemlösare
  • är flexibel, kan ställa om snabbt vid förändringar
  • är medveten om hur man sätter kund i fokus
  • är förtroendeingivande har förmåga att lyssna

Service är något som kommer naturligt för dig och samtidigt som du är fokuserad på resultat ser du till att hjälpa dina kollegor. Du förstår vikten av nöjda kunder och är villig att gå ett extra steg för att uppnå detta samtidigt som du har företagets bästa i tanken och har en professionell framtoning. Du trivs att arbeta i högt tempo, det hjälper dig att prioritera och prestera ditt allra bästa och du är samtidigt mycket noggrann i ditt arbete.

Förutom ditt deltagande vid interna överlämningar av nyutveckling krävs det att du själv söker kunskap för att kunna avhjälpa de problem du ställs inför.

Vi erbjuder

"Vi är ett internationellt företag i en väldigt aktuell och spännande bransch. Vi är ett gott gäng som sitter i trevliga lokaler på Lilla Bommen. Vi har fantastiska förmåner och det är roligt att arbeta med en produkt som verkligen behövs."

Kontakt

I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mona Borkmann på mona.borkmann@manpower.se. alternativt 031 - 61 72 94.

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden