Extrajobba som receptionist i centrala Stockholm!

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Extrajobba som receptionist i centrala Stockholm!

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
3
Vi söker dig som är student eller har en annan sysselsättning som vill arbeta extra som receptionist! Vill du arbeta med service där du får möjlighet att utvecklas och skapa nya kontakter? Beskriver du dig som social, driven och positiv? Då är detta uppdraget för dig!
Palm & Partners söker receptionister vid behov som kommer att rotera mellan kunder i centrala Stockholm. Vi letar efter dig som är driven, samarbetsvänlig och lojal. Ansök redan idag!


Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Våra kunder rör sig inom spännande branscher vilket gör din dag både spännande och omväxlande. Att vara receptionist vid behov innebär att du roterar mellan flera kunder, vilket medför att den ena dagen inte alltid är den andra lik. Till större del arbetar du som receptionist men möjlighet ges även att ta rollen som vaktmästare, där posthantering inom kundföretaget är en förekommande arbetsuppgift. Givetvis får du alltid en god grund hos respektive kund genom introduktion och upplärning så att du är säker på vad som förväntas av dig. Vi tror att du trivs i omväxlande miljöer och är flexibel, precis som dina framtida kollegor.

I rollen som receptionist får du introduktion hos flertalet kunder och kan därefter rotera mellan dessa. Arbetet sker i varierande miljöer som karakteriseras av fräscha kontorsbyggnader vid spännande kunder i centrala Stockholm. Tjänsten erbjuder varierande arbetsplatser, arbetsmiljö och möjlighet för dig att bredda ditt kontaktnät - perfekt för dig som är i början av din karriär. Som receptionist kommer arbetsuppgifterna att bestå av att;

- Ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mail.
- Vara behjälplig vid enklare administration, posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad.

Vi behöver dig som extra resurs när ordinarie personal behöver förstärkning, blir sjuka eller är lediga. Arbetstimmarna är förlagda under kontorstid och kan variera mellan heldagar och halvdagar. Därmed är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid kort varsel. Kan du starta redan nu, ange detta i din ansökan!

Erfarenhet
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst eller om du har servicevana (från handel eller restaurang) och goda kunskaper i Officepaketet.

Personliga kvalifikationer
För att lyckas i rollen som receptionist ser vi att du är social, driven och nyfiken. Vidare är du flexibel, tillsammans med en glad och positiv inställning. Trivs du dessutom i mötet med många nya ansikten, såväl kunder som kollegor, kommer du att bli en uppskattad receptionist.

Lön och anställningsvillkor
Timlön. Vid behov.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Ange vad din andra huvudsakliga sysselsättning är i ditt personliga brev.
Välkommen med din ansökan!

Startdatum
Omgående

Uppdragslängd
Löpande