Kundsupport till Telia

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Kundsupport till Telia

Placering: 
Borås
Bransch: 
Försäljning, marknad, reklam, Inköp, logistik
Antal tjänster: 
1
Om Releasy:

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka uppvåra avdelningar som jobbar med Telias kundtjänst samt teknisk supporti Borås. Du blir anställd av Releasy och jobbar på uppdrag för vår kundTelia. Vi har vårt kontor i Pulsens lokaler i centrala Borås.

Arbetsuppgifter:

På Teliahar du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Vi har två avdelningar med olika inriktningar; kundtjänst med fokus på fakturor, abonnemang ochmerförsäljning samt teknisk support där felsökning är huvuduppgiften. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Utbildning och Karriärtrappan:

Din anställning inleds med fyra veckors utbildningför att bekanta dig med Releasy och Telia. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet.All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.Förkunskaper är inget krav då du får all utbildning på plats. Vi söker dig somär engagerad, positiv och har en vilja att lära!

Hos oss finns också goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappafinns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.

Vi erbjuder dig:

Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: Telia.

Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.

En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du!

En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem du kommer arbeta med.

Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid.

Din profil:

Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska hagod datorvana samt vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och veta hur man levererar en bra kundservice.Vi ser även att du är målinriktad, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetstider:

Din arbetstid är schemalagdunder kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 19:00.

Anställningsgrad:

100%.

Lön:

Fast lön enligtkollektivavtal med Unionen.På Telia kundtjänst finns även chans till provision.
Utbildningsstart 4 mars.

Ansökan:

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Kostana Salijevic på kostana.salijevic@releasy.se.

Varmt välkommen till Releasy och Telia!
Sista ansökningsdag
2019-02-27