Administratör med tekniskt intresse sökes till välkänd kund

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Har du ett par års erfarenhet som administratör? Kan du påbörja ett långsiktigt uppdrag snarast möjligt? Välkommen att läsa mer.

Om uppdraget

Vår kund är välkänd inom offentlig sektor i Stockholm. Deras huvudsakliga ansvar är att driva och utveckla vatten- och avfallstjänster med miljöfokus. Omfattning är heltid med start snarast möjligt och 12 månader framöver. Placering är i Bromma.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du bland annat att hantera olika administrativa uppgifter så som att stötta chefer och personal på avdelningen med beställning av IT-utrustning, beredning av diarieföring av kundavtal, beställning av kontorsmaterial samt hantering av fika och luncher.

Vidare kommer du att vara kontaktperson för externa kunder och internt. Detta innebär att informera om eventuella störningar/förändringar i mottagningsstationerna (system). Dessutom att du svarar på frågor kring fakturering, volymer, in passage till anläggning osv. Du kommer i och med detta också att arbeta med passerkort samt taggar och fjärrkontroller för in passage och hantera kvittering av dessa.

Arbetsuppgifter innefattar också att samla in data och information för att registrera en försäljningsorder samt att veckovis genomföra olika kontroller/avstämningar i system.

För uppdraget söker vi dig som är initiativtagande och problemlösande. Vi ser att du enkelt kan knyta nya kontakter och skapa relationer till andra. Det är en fördel om du kan utläsa andras behov och uppvisar en vilja och förmåga att hjälpa andra. En god förutsättning är också att du uppvisar en personlig mognad och har hög integritet

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller motsvarande utbildning
- Minst 1 års erfarenhet som administratör
- Kan påbörja en tjänst omgående
- Mycket goda kunskaper i Office-paketet
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- God systemvana


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.