Supportmedarbetare till Telias support i Göteborg!

Brinner du för att hjälpa människor och vill utvecklas i en roll som supportmedarbetare? Känner du att du kan erbjuda en kund service i världsklass? Då är du som klippt och skuren för detta jobb! Just nu söker vi flera medarbetare för ett uppdrag i Telias support på Teleperformance i Göteborg med start 25 juni. Läs mer om vad vi kan erbjuda dig i annonsen nedan och varmt välkommen med en ansökan!

Placering: 
Västra Götalands län, Göteborg
Bransch: 
Kundtjänstarbeten, Manpower Talent
Antal tjänster: 
5

Vad gör man i Telias support?

Du kommer att tillsammans med dina kollegor vara ansiktet och rösten utåt och supportera Telias privatkunder! Telia fokuserar mycket på tillgänglighet för sina kunder vilket innebär att agera snabbt och att på ett effektivt men kvalitativt sätt kunna svara på kundernas ärenden rörande bland annat:

• TV-abonnemang/ bredbandslösningar samt telefoni

• Supporten kan innefatta allt från felsökning av router, tv-boxar, filmpaket och telefonisystem.

• Utbokning av tekniker vid behov

Du kommer även här att arbeta löpande med merförsäljning, vilket innebär att du kommer med förbättringsförslag i samtalen.

När du börjar hos oss får du all utbildning du behöver för att kunna göra ett bra jobb. Du arbetar i nära samarbete med kollegor och med duktiga teamledare på plats som finns till hjälp att svara på frågor och stötta dig i ditt arbete.

Du och ditt team sitter i ett öppet kontorslandskap i fräscha lokaler centralt beläget vid Masthuggstorget. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 08:00-19:00 och dina arbetspass schemaläggs mellan dessa tider.

Du blir anställd som konsult hos oss på Manpower. Start för tjänsten är den 25 juni.
 

Vem passar i denna tjänst?

Som supportmedarbetare åt Telia arbetar du över telefon och internet med att lösa frågor och funderingar som deras privatkunder har. Vi tror att du som vill vara en del av vårt team är en person som trivs med att hjälpa andra, har god förmåga att ta ansvar och gärna ser lösningar istället för problem. Du trivs i en snabb, ung organisation och du gillar att samarbeta i team.

I övrigt ser vi att du som söker är över 18 år, talar och skriver på flytande svenska och kan starta din nya tjänst redan den 25 juni. Det är också bra om du har goda datorkunskaper då du kommer att arbeta i olika kundsystem som vi lär upp dig i.
 

Vi ger dig rätt förutsättningar att lyckas i din karriär!

Av oss på Manpower får du möjligheten att utvecklas inom kundservice och får meriterande erfarenhet för framtiden! Självklart får du lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus bonus. Allt enligt kollektivavtal med Unionen.

Teleperformance är världsledande inom kundservicebranschen. De arbetar med en rad välkända varumärken och företag vilket betyder att du har riktigt goda möjligheter att utvecklas. Du kan dels utvecklas inom ditt uppdrag genom att successivt ansöka om att växla roll i takt med att du blir mer erfaren, men du kan också prova andra uppdrag om du blir sugen på nya utmaningar!

Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
 

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!
 

Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Jag kan också nås på helena.borjesson@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!