Ledigt jobb inom teknisk support hos Telenor i Karlskrona!

Är du en hjälpsam och analytisk person som gillar ny teknik? Vill du vara den som hjälper Telenor att få nöjda och återkommande kunder? Vill du vara en ovärderlig medlem av teamet på ett branschledande, framgångsrikt och respekterat företag? Då har vi tjänsten för dig! Sök jobbet som kundsupport redan i dag!

Placering: 
Karlskrona
Bransch: 
Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
5

Det här är Telenor

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Vad går jobbet ut på?

Rollen som kundsupport är både rolig och utmanande. Den ställer höga krav på din problemlösningsförmåga och du kommer lära dig mycket om Telenors verksamhet och telekombranschen i stort. Det dagliga arbetet går främst ut på att ge instruktioner till kunder som behöver hjälp.

Du kommer till exempel att:

  • ge teknisk support via mejl och telefon
  • jobba med felsökningar
  • hjälpa till vid installationer
  • förklara utrustning och funktioner till kunder

Telenors tekniska support har öppet dygnet runt alla dagar i veckan och du kommer jobba kombinerat dagtid och skift.

Den vi söker

Vi söker dig som är hjälpsam, okomplicerad och analytisk. Du är en mogen person som brinner för ny teknik. Vidare tror vi att du är förändringsinriktad och lyssnande i din yrkesroll och att du motiveras av möjligheten att utvecklas, möjligheten att få komma in i ett starkt team och önskan att leverera kvalitet i allt du gör.

Vi söker dig som:

  • har god datorvana
  • är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift
  • har möjlighet att arbeta oregelbundna tider
  • talar och skriver flytande svenska och engelska
  • har fullständiga gymnasiebetyg

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på Manpower på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd på Manpower, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker.

Har du frågor kring tjänsten?

  1. Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar på manpower.se
  2. Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771-55 99 10. Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på anna.thoren@manpower.se eller 08-452 33 08.

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden