Ledigt jobb som kundtjänstmedarbetare i centrala Göteborg!

Är du social och är ute efter en ny spännande utmaning? Är du vidare en person som brinner för att leverera service av högsta nivå? Då är detta tjänsten för dig. Vi söker nu nästa stjärna inom kundsupport till ett välkänt mediabolag i centrala Göteborg. Är du den vi söker? Tveka inte, sök tjänsten redan idag!

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
2
Typ av jobb: 
Konsultuppdrag 

Om tjänsten:

Tjänsten erbjuder en unik och spännande möjlighet att bli en del av en nystartad avdelning som kommer att arbeta med att supportera företagets kunder. Du kommer att få en möjlighet att bli en del av och även forma ett team som strävar efter att leverera en service i världsklass.

Tjänsten är tilltänkt att starta 18/8-2020 och kommer initialt att sträcka sig till årsskiftet, med mycket goda möjligheter till förlängning. Arbetet utgår från kontorstider och anställningen kommer att vara via Manpower. Sysselsättningsgraden för tjänsten kommer att vara 100%.

I din roll som kundtjänstmedarbetare är arbetsuppgifterna varierande, men innebär framförallt att du kommer att svara på inkommande frågor från kunder och leverera service i världsklass.

Du kommer att besvara kunders ärenden via mail och telefon.

Frågorna kan exempelvis gälla:

  • Fakturor och betalningar
  • Prenumerationer; beställning av prenumeration, kostnadsfrågor, olika prenumerationsformer.
  • Digitala tjänster
  • Ändring av produktprenumeration

Du arbetar i olika system för att genomföra och slutföra ärenden samt i ett telefonsystem där du tar emot samtal från kunder. Arbetet är väldigt serviceinriktat. Du har alltid kundens perspektiv i fokus och du har dagligen mycket kundkontakt.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som verkligen drivs av att arbeta med service och människor. Du har en mycket god social kompetens. Du har vidare ett stort intresse för att lära mer och nytt. Kravet är inte att du på förhand är expert på företagets produktutbud utan att du vill leverera en högkvalitativ service och att du vill utvecklas. Vi utgår ifrån att du är en serviceminded, kunnig och social person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du lösningsorienterad och strukturerad i din yrkesroll.

Kravprofil:

  • har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/orderadministration
  • serviceminded
  • lätt att lära sig nya system
  • duktig på att skapa och vårda relationer
  • Grundläggande tekniska färdigheter och tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem
  • Goda kunskaper i svenska och engelska.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar

Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00

Vid andra frågor får du gärna maila mig på Erik.Kamp@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!