Receptionist - Bazaren 2019

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Receptionist - Bazaren 2019

Placering: 
Solna
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Kom och träffa oss på rekryteringsmässan Bazaren 2019!

DATUM:
Torsdag 21 februari, klockan 11:00 - 17:00
Fredag 22 februari, klockan 10:00 - 16:00

PLATS: Stockholm Waterfront Congress Centre, Nils Ericsons Plan 4, 111 64 Stockholm

Bazaren 2019 är större än någonsin med arbetsgivare på ett och samma plan på Stockholm Waterfront Congress Centre! På plats finns över 50 företag under två dagar som rekryterar inom diverse yrken! Detta är en rekryteringsmässa för dig som söker jobb inom restaurang, vård och omsorg, bygg, transport, logistik, lokalvård, sälj, service, ekonomi, juridik, IT, HR, skola, teknik och det finns även tjänster för ingenjörer inom olika branscher med mera!

För mer information besök: www.bazar.nu
Gör även värdegrundstestet på www.happyr.com/bazaren för att se vilka arbetsgivare du matchar mot bäst, visa sedan upp för arbetsgivarna du matchar med för att öka dina chanser till jobb!

OBS! Ta med CV och personligt brev.

Välkommen!

BESKRVNING AV TJÄNST / KRAVPROFIL:

Receptionist

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, försäljning, bank & finans och försäkring. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
Vi söker nu en prestigelös och självgående receptionist till vår kund. Detta är en tjänst för dig som älskar att ha daglig kontakt med människor, ge god service samt trivs med att ta ansvar.
Företaget är beläget i Stockholm.

Arbetsuppgifter
Som receptionist har du mycket dagligt ansvar där arbetet är en kombination av service och administration. Du bidrar även till en trivsam miljö på kontoret.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:
- Ta emot och välkomna besökare
- Ta emot inkommande samtal och mail
- Se till att kontoret ser representativt ut
- Diverse administrativa uppgifter
- Vara behjälplig för medarbetarna internt på företaget

Profil
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande serviceyrken. Som receptionist är du ansiktet utåt gentemot vår kund och därför söker vi dig som är professionell i ditt kundbemötande och alltid bemöter människor med ett leende på läpparna. Du ger även besökare och intern personal bästa möjliga service.

Vi söker dig som
- är självgående och prestigelös
- är lyhörd, social och flexibel
- är ordningsam och strukturerad
- du är van att använda datorn som arbetsredskap och du känner dig trygg med att lära dig nya system
- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Tjänsten är på heltid.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.