Vi söker en receptionist på heltid!

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Jobbeskrivning
Vill du jobba i en professionell arbetsmiljö i en represantiv roll som receptionist? Är du serviceinriktad, positiv och ansvarstagande? Då är du den vi söker!

Vi söker nu en receptionist på heltid med start omgående.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot kunder & besökare, posthantering samt att besvara inkommande samtal och koppla vidare till rätt person. Goda kunskaper i engelska är viktigt då en del samtal hålls på engelska. Du ska även ha god administrationsvana för att kunna hjälpa vid olika ärenden. Ytterligare en stor arbetsuppgift är att lära upp och introducera nya medarebetare, vilket ställer krav på din ledarförmåga.

Personlig profil:
– driven, får gärna komma med egna förslag och initiativ
– prestigelös
– utåtriktad, social
– en känsla för service
– ansvarstagande
– flexibel

Kompetenskrav:
– gymnasieutbildning eller motsvarande
– goda kunskaper i svenska och engelska i tal
– goda kunskaper i MS Office

I tjänsten ska följande arbetsuppgifter kunna utföras:
- ta emot besökare, bud & post
- ge service till allmänhet och personal
- telefonservice såsom växel och anknytningar
- postsortering
- registrering och avregistrering av besökare
- introducera och lära upp nya medarbetare
- hålla allmäna ytor rena och snygga

Meriterande kunskaper:
- Tidigare erfarenheter av liknande tjänst
- Tidigare arbete med upplärning av nya medarbetare

Start för denna tjänst är omgående
Arbetstider: måndag-fredag, varierande inom kontorstider
Plats; Södra Stockholm
Tillsvidare

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Välkommen med din ansökan!


Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan!


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Sista ansökningsdag
2019-08-05