Butikspersonal med hög servicekänsla till Göteborgs kakelhus

Gillar du att möta kunder och leverera en hög grad av service? Är du en glad och positiv person som gärna blir en del utav ett fantastiskt team? Är du dessutom stresstålig och har lätt för att prioritera? Perfekt!! Vi söker nämligen efter just dig - en glad och driven butikssäljare till vår butik i Sisjön.

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Kontor, Administration, Inköp, Transport, Logistik, Försäljning, marknad, reklam, Bygg, Anläggning
Antal tjänster: 
1

Bilden kan innehålla: utomhus

Om Göteborgs kakelhus

På Hantverksvägen 7 i Sisjön ligger Göteborgs Kakelhus. Hos oss finner du ett stort utbud av kakel, klinker, mosaik och badrumsinredning. Vi har ett inspirerande showroom med drygt 70 montrar inredda med kakel, klinker och badrumsinredning från ledande leverantörer på marknaden. Våra kunder är såväl privatpersoner som hantverkare och större projektkunder. Vi har varit verksamma sedan 2007 och omsätter idag drygt 31 miljoner.

Om tjänsten

Arbetet är förlagt mellan klockan 9-18, måndag till fredag. Vi söker någon som har hög social kompetens, ett kundvårdstänkande och som är en god kollega. Du är stresstålig, positiv och har lätt för att prioritera. Du kommer att arbeta i en bred roll med komplett kundansvar.

Som personal i butiken är den ena dagen sällan den andra lik men följande arbetsuppgifter skulle kunna förekomma:

  • Ansvara för kundbeställningar
  • Hantera inköp, orders, returer mm
  • Besvara inkommande samtal
  • Ha översikt på lagersortiment och ta hand om beställningar från kunder, leverantörer mm
  • Guida kunder gällande produkter och design mm.
  • Lägga in orders mm i affärssystemet

Vad krävs för jobbet?

För att trivas i rollen ser vi att du är stresstålig, driven och har en hög servicekänsla. Det är väldigt viktigt att du har god samarbetsförmåga och har lätt för att prioritera. Du jobbar i ett team, i sällskap av härliga kollegor så det är viktigt att du trivs med att jobba nära dina arbetskamrater och att du är beredd på att alltid hjälpa till när det behövs. Teamet är engagerade och positiva och du kommer att bli en viktig pusselbit!


Vidare behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är bra om du har god datorvana och att du är van att arbeta med Officepaketet.

Har du tidigare branschvana och/eller erfarenhet av något större affärsystem så är det meriterande - men inget krav. Detta gäller även om du skulle inneha truckkort.


Vem är du?

Som person är du positiv, affärsorienterad och har ett högt engagemang i allt du tar dig an. Du trivs att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter där du får möjlighet att ta egna initiativ. Du är bra på att uttrycka dig och har en hög social kompetens, både internt och externt.

Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och göra det lilla extra för kunder och kollegor. Stressiga situationer är ingenting som hindrar dig i ditt arbete utan du blir snarare mer motiverad och engagerad till att ge ännu bättre och mer gedigen service.


Vad kan vi erbjuda dig?

Göteborgs kakelhus kommer att erbjuda dig ett arbete med stor variation i det dagliga arbetet där du kommer att få möjlighet att lära dig mycket. Bredden i rollen gör att din kompentens kommer att bli större.

Du får härliga kollegor och blir del utav ett gott team. Sammanhållningen är toppen och arbetsplatsen är trevlig.


Kontaktperson

I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning om varför just du passar för uppgifterna, samt en motivation till varför du är lämplig för denna tjänst.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kim Amprazis kim.amprazis@manpower.se alt 031-617264

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!