Vi söker en vass Customer Service Agent till kund i Malmö

Vi söker nu en vass Customer Service Agent (B2B) till global kund i Malmö. Uppdraget är på heltid med start så fort som möjligt, det finns även goda chanser till övertag hos kund.

Placering: 
Malmö
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

Arbetsbeskrivning

I din roll som Customer Service Agent kommer du bland annat att ha mycket kundkontakt både via email och telefon, där du kommer att ta hand om inkommande ärenden från kunder, men även se till att ärendena följs upp.

Vår uppdragsgivare har kunder som kontaktar dig via telefon och mail, du kommer själv även att behöva kontakta kunderna i olika ärenden. Det är därför viktigt att du känner dig bekväm med både ingående och utgående kundkontakt.

Vi söker dig som har erfarenhet från arbete i kundservice, där du haft mycket direkt kundkontakt, via telefon och email. Har du dessutom ett tekniskt intresse kan det vara en fördel för att snabbt komma in i arbetet.

Personliga egenskaper

Som person har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat i affärs- och ticketsystem. Att ha erfarenhet av systemet SAP är meriterande men inte ett krav.

Som person ska du ha ett sinne för service, vara driven, kunna arbeta självständigt men också i team. Du har lätt för att prioritera samt har en förmåga att finna lösningar på olika problem. Vidare bör du även vara organiserad och ha ett öga för detaljer, då fokus på kvalitet är viktigt.

Du trivs i en miljö där du har kontakt med både kunder och andra avdelningar internt, där det är viktigt att du tillsammans med kund följer ärenden från start till slut.

Du arbetar på kundens kontor i Malmö.

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden