Business Support Specialist till Bayer i Stockholm

Experis IT söker dig som vill arbeta som Business Support Specialist hos vår kund Bayer vid Karolinska, Solna i Stockholm. Uppdragsstart är början av september 2019 och du kommer att få vara med i ett spännande skede när vår kund implementerar nya digitala processer.

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
IT, data
Antal tjänster: 
1

Arbetsuppgifter för rollen som Business Support Specialist

Du kommer att ansvara för support och utbildning av Bayers CRM-system för anställda på Bayer, vilket innebär att samla in systemfel, logga i ärendehanteringssystem och säkerställa att ärenden löses i tid. Du kommer ansvara för att försöka lösa de flesta ärenden i första linjen och eskalera ärenden till andra linjen support. Du kommer att arbeta med att följa upp ärenden med LV2 support, förmedla status och hålla användare uppdaterade.

Arbetsuppgifterna är varierande och du har ett stort eget ansvar för att prioritera och strukturera din arbetsdag. Utöver arbete med CRM-systemet Salesforce kommer du också att:

  • Kommunicera ut uppdateringar och ändringar till slutanvändare i Skandinavien.
  • Vara lyhörd och samla in förbättringsförslag och nya funktioner från slutanvändare.
  • Uppdatera och hantera andra nyckelsystem inom CRM.
  • Delta i datarevisioner i system och CRM.
  • Övervaka kvalitén av systemdata.
  • Skapa rapporter
  • Vara kontaktperson för andra linjesupporten för marknad
  • Se till att andra viktiga system hanteras och håller sig uppdaterade och arbeta med förbättringar
  • Proaktivt öka din egen kompetens genom att:
    • Delta i systemutsläppsutbildning
    • Ta del av systemrelaterat träningsmaterial
    • Delta i systemrelaterad utbildning

Tjänsten innebär resor både inrikes och internationellt.

Din bakgrund för rollen som Business Support Specialist:

Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet av support, system och administration och du har riktigt goda datorkunskaper och vana att arbeta i flera program och affärssystem. Har du arbetslivserfarenhet av Salesforce är detta meriterande. Du behärskar svenska och engelska flytande i både i tal och skrift och det är meriterande om du kan fler nordiska språk.

Du är självgående, strukturerad, duktig på att prioritera och att nå dina mål. Du är utåtriktad, service-minded och kommunikativ, och duktig på att skapa bra relationer till kollegor och kunder. Du är lyhörd, engagerad och problemlösande, och trivs med en roll där du har stort eget ansvar.

Vad kan Experis IT kan erbjuda dig?

På Experis IT arbetar vi tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har koll på just dina mål och vilka kompetenser du vill utveckla.

På Experis IT är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar och uppdrag för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär-mål i fokus, och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.

Experis IT stödjer dig i din karriärutveckling och bidrar med både studiematerial och kostnaden för certifiering.

Vi erbjuder dig:

Fast lön

Lön även när du är utan uppdrag

Trygga kollektivavtal

Semesterersättning

Pensionsavsättning

Försäkring

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger. Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult, är du välkommen att kontakta Anna.Aurell-Sundvall på aau@se.experis.com.