Receptionist på deltid till IP-Only Uppsala

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Uppsala
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Ryska Posten Bemanning söker för IP-Only Uppsalas räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett föräldravikariat på deltid som sträcker sig från början av januari till slutet av februari med goda chanser till förlängning.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN:

IP-Only är en av norra Europas ledande leverantör av nätverksinfrastruktur och nätnära tjänster. Med utgångspunkt i deras stabila fibernät utvecklar de produkter och lösningar som kopplar upp och ihop Sverige och Norden med alla världens möjligheter. Rollen som receptionist är placerad på företagets kontor i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter i den här rollen är varierande och omfattar typiska receptionssysslor samt övriga administrativa arbetsuppgifter. I rollen kommer du bland annat att agera ansiktet utåt hos företaget, vilket innebär att du som person ska trivas med att ge service i världsklass på daglig basis. Du kommer även att svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Tjänstens omfattning är på cirka 30-40% och arbetstiderna är flexibla med utgångspunkt kring lunchtid måndag - fredag. Tjänsten är ett föräldravikariat som sträcker sig fram till slutet av februari med goda chanser till förlängning.

Du kommer att bli anställd av Ryska Posten Bemanning, och vara uthyrd till vår kund belägen i Uppsala.

ARBETSUPPGIFTERNA:

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifterna innefattar:

- Ta emot och välkomna besökare
- Post- och budhantering
- Växel- och mailhantering
- Förberedelser inför möten och konferenser
- Kontakt med leverantörer
- Behjälplig vid personalevent så som AW:s, frukost och andra evenemang
- Administrativa uppgifter så som resebokningar


VI SÖKER DIG SOM:

- Har en bakgrund inom servicebranschen
- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har goda kunskaper i Officepaketet


Som person är du är du social, initiativtagande och en problemlösare. En självklarhet är att du är serviceminded och har en vilja att göra det lilla extra. Det är viktigt att du arbetar med ett leende på läpparna och har en positiv inställning. Vi ser även att du är självgående, ordningsam och flexibel.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Sista ansökningsdag
2021-05-28