Vill du administrera vår kunds tjänstebilar, 20h/v

Vi söker dig som vill arbeta 20 timmar i veckan med administration av tjänstebilar.

Placering: 
Solna
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

Arbetsuppgifter

Som administratör på 20h/v hos vår kund kommer du att arbeta på avdelningen för travel, meeting och fleet. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att du är ansvarig för att kommunicera ut information på intranätet men även för att besvara frågor från beställare samt kommunicera policies till beställare. Du kommer dagligen arbeta med hantering av fleet management. Arbetsuppgifterna kommer även bestå av att tillsammans med inköpsansvarig delta i upphandlingar. Vidare kommer du även analysera och följa upp statistik. I arbetet för fleet kommer du även stötta bilansvarig med administration och information.

Du kommer att arbeta hos vår kund som är ett ledande företag inom sin bransch.


Arbetsplatsen är belagd i Solna i Stockholm.

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av arbete inom administration mot förmåns- och tjänstebilar
  • Du har erfarenhet av och trivs med att arbeta konsultativt till kunder som behöver råd och vägledning
  • Du har goda kunskaper i Excel
  • Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelskaDu kan arbeta 20h/veckan och har en annan huvudsaklig sysselsättning (arbetar eller studerar)


Personliga egenskaper


För att lyckas i rollen som administratör behöver du ha en god servicekänsla. Du bör även vara kommunikativ samt trivas med att hjälpa och rådge på ett konsultativt sätt. Som administratör krävs det även att du är ordningsam, strukturerad och analytisk. Vi tror dessutom att du är en glad team-player som är självgående och trivs med ansvar och bemöter utmaningar med en positiv inställning.

Start: omgående.

Omfattning: 20 timmar i veckan. Vår kund är flexibel när du förlägger dessa tider.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Det här är ett konsultuppdrag. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund.

Sök tjänsten i dag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Daniel Stenberg via daniel.stenberg@manpower.se

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden