Administrativ koordinator till vår kund i Åstorp

Just nu söker vi på Manpower en administrativ koordinator till vår kund i Åstorp. Här ingår du i kundserviceteamet i en mindre organisation tillsammans med drivna, kompetenta och ambitiösa kollegor!

Placering: 
Åstorp
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1
Typ av jobb: 
Rekrytering till företag 

Vad gör en koordinator hos vår kund?
I tjänsten som koordinator ansvarar du för att samordna och planera servicearbeten till kunden, allt från beställning till driftsatt lösning.
Du är bryggan mellan kunden och serviceteknikerna ute i landet.
I uppdraget ingår övrig administration inom avdelning samt att kontinuerligt kvalitetssäkra serviceuppdragen.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen:

Planera och strukturera servicearbeten, skriva arbetsorder samt boka in servicetekniker på uppdraget.

Administrera och fakturera utfört servicearbete i affärssystemet Movex.

Hantera servicekontrakt i CRM system
Svara på frågor från kund via telefon och mail

Kvalitetssäkra och följa upp servicearbeten

Uppdraget startar i början av augusti och pågår 6-8 månader med chans till förlängning. Arbetstiderna är förlagda under kontorstid måndag till fredag. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd på Manpower och arbetar hos vår kund i Åstorp.

Som person är du?

Som person är du ansvarstagande samt besitter mycket god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta kundorienterat i ett högt tempo.
Du gillar att arbeta med administrativa arbetsuppgifter som du leverera med hög kvalitet.
Du är serviceinriktad vilket innebär att du har ett tydligt kundperspektiv och är lösningsorienterad.


Är du en relationsskapande administratör och har ett sinne för ordning och reda kommer du trivas fint i rollen som koordinator.

Då du har mycket intern och extern kontakt är det viktigt att du kommunicerar på ett professionellt sätt i både tal och skrift (svenska och engelska). Koncernspråket är engelska


För att lyckas i rollen som koordinator ser vi att du har:

Minst 3 års erfarenhet av administration, koordination, kundservice med fakturering.
Gymnasieutbildning med påbyggnad inom logistik, administration, kundservice, ekonomi.
En god förmåga att skriftligt och muntligt kunna kommunicera på både svenska och engelska.
Goda kunskaper i Microsoft Office och Movex.


Det är meriterande om du har:

Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundrelationer samt har ett intresse för teknik

Kunden beskriver uppdraget som:

Intressant, utmanande och varierande uppdrag. Utmaningen ligger i att skapa en bra planering, med nya rutiner samt värna om en god relation till alla medarbetare.

Bra arbetsmiljö och ett fritt arbete under ansvar där arbetsuppgiften sätts i fokus.
Förändringsarbete.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på uppdrag hos våra kunder. Du kan få chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden