Lediga jobb som administratör till Exela i Östersund!

Just nu söker vi en administrativ stjärna till ett jobb som administratör hos Exela i Östersund. Här får du, utöver ett roligt jobb, också ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Dessutom får du möjlighet att arbeta tillsammans med ambitiösa och engagerade kollegor! Visst låter det kul? Vänta inte med att skicka in din ansökan! Tjänsten tillsätts löpande!

Placering: 
Östersund
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
3

Vad gör man som administratör?

Du kommer att arbeta på en trivsam arbetsplats med högt tempo där det alltid finns någonting att göra. Dina arbetsuppgifter blir att registrera försäkringstagare och deras försäkringar i ett nytt datasystem. Du kommer att arbeta i ett öppet kontorslandskap i nya fräscha lokaler. Gillar du att sitta framför datorn är detta en tjänst för dig!

Uppdraget inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet.

Vem är du?

Som administratör är det viktigt att man är en effektiv person som gillar att jobba i ett högt tempo. En stor portion energi och tålamod kommer att ta dig långt, samtidigt som det är viktigt att du noggrann när du löser dina administrativa uppgifter. Att ha väl fungerande rutiner är ett av Exelas mål och där har du en viktig roll. Tidigare erfarenhet av administration är meriterande men inget krav.

Vi söker dig som:

  • Du är flytande i svenska i både tal och skrift
  • kan arbeta heltid 100%
  • du kan jobba vardagar mellan 08:00 - 16:30
  • har god datorvana

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

  1. Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svarpå manpower.se
  2. Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 020-26 51 00
  3. Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på anna.thoren@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden