Lediga jobb som växeltelefonist hos en myndighet i Göteborg!

Är du en noggrann, in lyssnande och serviceminded person som drivs av tanken på att få göra ett riktigt bra jobb och önskan att leverera kvalitet i allt du gör? Vill du vara en del av en välkänd myndighet i Göteborg och arbeta med att besvara frågor från privatpersoner och företag? Då är jobbet som växeltelefonist/handläggare helt rätt för dig! Sök redan idag

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
7

Att arbeta som växeltelefonist/handläggare på myndighet

En av de roligaste sakerna med det här jobbet är att du får chansen att utvecklas som yrkesperson. Du kommer att möta alla möjliga typer av människor samt frågeställningar och problem. Du kommer att vara ansiktet utåt för myndigheten och det är därför viktigt att du är professionell. Bland de huvudsakliga uppgifterna ingår bland annat att besvara frågor via telefon och mail gällande myndighetens verksamhet. Till din hjälp har du flera olika IT-system.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Besvara frågor och ge support till privatpersoner och företag
  • Möta kunder över telefon och e-post
  • Planera och följa upp ärenden.
  • Arbeta utifrån riktlinjer och praxis.

Du kommer att jobba på myndighetens kundservice som ligger i centrala Göteborg. Du kommer att få en gedigen upplärning på plats. Arbetstiderna är 08:00-16:30 måndag-fredag.

Den vi söker

För att lyckas i rollen som handläggare är det viktigt att du är ordningsam och noggrann, in lyssnande och serviceminded i ditt arbetssätt. Tidigare erfarenhet av handläggning/telefoni är ett plus. Utöver detta söker vi dig som:

  • Har fullständig gymnasieutbildning eller likvärdig
  • Har tidigare erfarenhet av kundbemötande.
  • Är flytande i svenska och engelska - i såväl tal som i skrift
  • Har kunskaper inom MS office eller likvärdigt
  • Har erfarenhet av att ha arbetat i flera datoriserade ärendehanteringssystem
  • Kunna starta 2 september 2019

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

  1. Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svarpå manpower.se
  2. Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 020-26 51 00
  3. Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på anna.thoren@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.