Letar du efter ett flexibelt extrajobb/sommarjobb som receptionist?

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Linköping
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Vi söker nu en till två vikarier som är intresserad av att arbeta inom reception hos vår trivsamma kund i Linköping. Låter detta som något för dig? Välkommen att ansöka

Om uppdraget
Vi söker nu dig med erfarenhet av kundbemötande och som trivs med serviceinriktade arbetsuppgifter. Du kommer i rollen att arbeta hos vår kund på tre olika arbetsplatser som finns centralt Linköping. Innan start kommer du givetvis att bli upplärd av ordinarie personal. Du bör ha möjlighet att kunna arbeta ca 2 dagar i veckan - även om detta varierar i hög grad. Vi ser också att du kan och vill arbeta mycket i sommar.

Om rollen
Detta är en behovsanställning som startar snarast som innefattar extra arbete vid frånvaro hos ordinarie personal. Frånvaron är både inplanerad och mer akut. Det finns därmed möjlighet till utökat arbete under sommaren. Det är viktigt att du kan arbeta på vardagar under kontorstid, med möjlighet att ibland bli inringd med kort framförhållning.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist ger du informationsservice till kunder och medarbetare samt hanterar mottagningen av besökare och bud på ett professionellt sätt. Arbetsuppgifter kan också innebära tidsbokningar, kopiering och besöksregistrering. Vi ser att du är bekväm med att svara i telefon och koppla vidare samtal. För rollen ser vi också att du är noggrann och strukturerad såväl som trevlig i ditt bemötande. Att ha ett flexibelt förhållningssätt är en förutsättning då du kommer vikariera för ordinarie personal.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
- Relevant arbetslivserfarenhet med kundkontakt
- Annan huvudsaklig sysselsättning så som student, pensionär mm.
- Kunna arbeta sommar 2020
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office och god datavana
- Meriterande med erfarenhet som receptionist


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till ett givande arbete där du dagligen bemöter besökare och får utvecklas i rollen som receptionist.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 28 februari 2020

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare sofie.nilsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Sista ansökningsdag
2020-02-28