Lediga extrajobb som logistikadministratör i Jönköping!

Är du student och vill ha ett grymt extrajobb vid sidan av dina studier? Kanske läser du logistikprogrammet eller en annan relevant utbildning och vill skaffa dig meriterande arbetslivserfarenhet inför framtiden? Då är du den vi söker! Just nu letar vi efter dig som vill jobba extra på ett välkänt möbelföretag i Jönköping under din studietid. Du kommer att jobba administrativt så det är viktigt att du trivs i den rollen. Sök tjänsten idag!

Placering: 
Jönköping
Bransch: 
Inköp, Transport, Logistik
Antal tjänster: 
7

Vad går jobbet ut på?

I din roll som logstikadministratör så är arbetsuppgifterna varierande, men framförallt kommer du att jobba med tullhantering, planering av in och utkastning samt administrativa bokningar.

Du kommer få jobba extra cirka 2 pass i veckan på ett välkänt möbelföretag och du har chans att jobba både förmiddag, eftermiddag samt helger. Tiderna varierar mellan 05:30-14:00 och 13:30-23:00 måndag-söndag. Vi ser gärna att du främst kan jobba vardagar. Under sommar och lov så finns det chans att jobba heltid. Start för jobbet kommer att vara under augustimånad.

Vem är det vi söker?

Du trivs med att jobba med administrativa uppgifter och med människor - det är det allra viktigaste! Vi utgår ifrån att du är en positiv, nyfiken och lyhörd person som dessutom är stresstålig och noggrann i din yrkesroll. Utöver detta söker vi dig som:

  • Är student på minst 50% som gärna läser logistikprogrammet eller annan relevant utbildning
  • Har minst 1 år kvar av dina studier
  • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
  • Kan jobba två pass i veckan (gärna vardagar)

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar på manpower.se
2. Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771 55 99 10.
3. Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på caroline.johansson@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.