1 veckas konsultuppdrag - Koordinerande receptionist

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Söker du ett tillfälligt jobb för att tjäna lite extra pengar? ?Är du en energiknippe som har för vana att göra det lilla extra för dina kollegor och kunder? Är du vidare den som tar egna initiativ och som gärna utvecklar ditt eget samt andras arbetssätt? Här är möjligheten att arbeta på ett spännande företag i en internationell miljö! Sök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en receptionist till kundens kontor i Solna Strand. Tjänsten sträcker sig under en veckas period med start den 11/3-2019. Förutsatt att båda parter är nöjda med samarbetet finns goda möjligheter till förlängning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden.

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist på företaget kommer du arbeta brett med olika uppgifter på företaget. En del av arbetet innebär att bemanna receptionen och välkomna besökare. Du kommer svara i telefonen och ansvara för nycklar, parkering och passager. Utöver det är du ansvarig för den dagliga driften på kontoret vilket innebär att du ser till att kontoret är representativt genom att exempelvis hålla reda på disk i köket. Som receptionist på företaget är du även ansvarig för posthanteringen och fortlöpande inköp av kontors- och köksmaterial.

Tjänsten passar dig som vill få meriterande erfarenhet under din studieperiod eller för dig som vill få erfarenhet under tiden du söker efter ett heltidsjobb.

VI SÖKER DIG SOM
* Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt excel och word


* Har goda kunskaper i engelska då det är ett internationellt företag
* Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift då stor del av den interna kommunikationen och kommunikationen med besökare sker på detta språk


Det är meriterande om du även talar franska eller italienska. Det är även meriterande om du har erfarenhet av liknande arbeten sen tidigare från exempelvis reception eller kundtjänst.

Som person är du driven och serviceminded. Eftersom du jobbar brett med olika uppgifter på företaget så kommer du vara spindeln i nätet vilket kräver att du är strukturerad. Du kommer ta arbetsuppgifter såväl högt som lågt vilket gör det viktigt att du är prestigelös. Då du ensamt är ansvarig för receptionen och den dagliga driften ser vi att du är ihärdig och själv ser vad som behöver göras och kommer med förbättringsförslag och nya idéer.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: 11/3-2019- 15/3-2019
* Omfattning: 1 vecka
* Placering: Solna Strand
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts03@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!


Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.