Administrativ assistent 50%

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Ystad
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Om HIREQ

HIREQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Ystad. Vi är en pålitlig partner som erbjuder HR-relaterade tjänster till såväl enmansföretag som storföretag. Våra ledord är kvalitet, enkelhet och personlighet.

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en Administrativ assistent på 50% för bemanningsuppdrag på cirka ett år.

Du kommer att vara ansvarig för diverse uppgifter inom administration och ge service såväl internt som externt. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att bestå av hyresadministration, felanmälningar, marknadsföring, nyckelhantering, kontakt med kommun och andra myndigheter, samt övrig administration som förekommer i verksamheten. Du kommer också att ta hand om övriga inkommande samtal och assistera VD.

Profil

Vi söker dig som vill arbeta deltid och som trivs med en varierad arbetsdag, i stort sett självgående och har god initiativförmåga.

Du är en god administratör men kommer som bäst till din rätt när du får variera administrativa uppgifter med att lösa akuta uppgifter. Du är duktig på att bemöta både kunder och medarbetare och att ge god service är ditt signum. Ibland förekommer uppgifter som kräver att du åker till fastigheter med visningar och besiktning av lägenheter och därför är B-körkort ett krav. Goda datorkunskaper och god engelska i tal och skrift.

Arbetstiden är förlagd måndag till onsdag och verksamheten är belägen i Ystad.

Denna rekryteringprocess

Detta är ett bemanningsuppdrag och du kommer därför initialt att vara anställd hos HIREQ och uthyrd till vår kund. Då uppdraget är med omgående start ser vi gärna din ansökan så fort som möjligt!

Vi kommer att göra ett löpande urval och därför ser vi gärna din ansökan så fort som möjligt. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.