Office Manager till POC

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Ryska Posten Bemanning söker för POCs räkning en Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett vikariat på cirka ett år med start 1 juni 2021. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad och engagerad Office Manager till vår kund POC som är en ledande tillverkare av hjälmar, glasögon, kroppsskydd, kläder och tillbehör inom snösporter och cykling. Företaget grundades 2005 i Sverige.

Med ett uppdrag att ”Skydda liv och minska konsekvenserna av olyckor för idrottare och alla som är inspirerade att vara en” har POC en kristallklar vision att ge optimalt personligt skydd och säkerhet genom att utveckla produkter av obestridlig kvalitet och relevans.

För att stödja dess utveckling och kvalitet etablerade POC två vetenskapliga forum, POC Lab och WATTS Lab, som samlar några av de finaste hjärnorna inom forskning, medicin och säkerhet för att ge råd om ny forskning och trender. Inspirerad av sitt uppdrag och vetenskapliga förhållningssätt har POC byggt upp ett rykte för att bryta mot konvention, utforska nya idéer och förnya för att förbättra skyddet för alla. POC har haft turen att skydda många olympiska idrottare, världsmästare och elitidrottare runt om i världen och att dela med sig av många av deras framgångar. Att skapa produkter smidda i säkerhet och innovation är kärnan i POCs strategi, vare sig det är för en elitidrottare, helgskidåkare eller en daglig cykelpendlare. Det är ett tillvägagångssätt som har lett till över 60 internationella utmärkelser för säkerhet, design och innovation, inklusive den prestigefyllda cykelindustrins pris "Årets varumärke".

Tjänsten är ett vikariat på cirka ett år och du kommer att arbeta måndag - fredag klockan 08.30 - 17.30 med en timmes rast. Startdatum är 1 juni 2021. Kontoret är beläget på Södermalm i Stockholm. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som trivs i en internationell miljö.



Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.



Arbetsuppgifter

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ansvara för receptionen och den dagliga driften av kontoret

Ta emot besökare

Växel och inkommande samtal

Post och pakethantering

Inköp av kontorsmaterial

Kontakt med leverantörer

Ansvara för larm, passerkort och telefoni

Förbereda inför möten och event

Beställa catering och förbereda frukost, lunch och fika

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Stötta ekonomiavdelningen med olika arbetsuppgifter



VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet som Office Manager eller en liknade tjänst

Kan tala och skriva svenska och engelska flytande

Har mycket goda kunskaper i Officepaketet

Som person är du positiv, social och serviceinriktad. Du är driven, självgående och initiativtagande. Vidare är du noggrann, prestigelös och har en god samarbetsförmåga.



ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Sista ansökningsdag
2021-05-09