Vi söker en ny koordinator för vår leverans i Uppsala

Brinner du för att ge service och träffa nya människor? Motiveras du av utmaningar, problemlösning? Vill du dessutom jobba på ett internationellt och välkänt företag med familjär stämning? Vi letar efter en positiv, driftig och kommunikativ leveransplanerare.

Uppsala län
Kundtjänstarbeten
1

Arbetsbeskrivning

Leveransplanerarens roll och ansvar är säkerställa att vi levererar våra uppdrag enligt det avtal som slutits mellan våra kunder och oss. Som leveransplanerare planerar du teknikers tid utifrån geografi, kompetens och vart teknikerna behövs mest för stunden. Det innebär att du pratar mycket i telefon med kunder och tekniker för att optimera planering. Ditt mål är att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad per tekniker och hög servicenivå mot våra kunder. Ditt arbete består också av att säkerställa rätt grunddata och avtalsinformation gällande våra kunder. Du är ansvarig för att informera tekniker om förändring i planering, lång- och kortsiktig. Tjänsten är placerad i Uppsala.

Vi erbjuder dig

·       En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor

·       En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning

·       Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka

·       Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

 

Vem är du?

·       Du planerar gärna, hittar enkelt olika lösningar och gillar ordning och reda

·       Du har inga problem med högt tempo och klarar att prioritera

·       Du är lösningsorienterad, är bra på att koordinera och drivs av att varje dag förbättra och optimera teknikernas dagar

·       Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov

·       Du talar och skriver bra svenska, även andra språkkunskaper är meriterande 

Ansökan

Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2017-08-21. Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar. För att ansöka; klicka på länken: https://www.webcruiter.no/WcMain/AdvertViewPublic.aspx?oppdragsnr=3529946946&culture_id=SV&company_id=83873&link_source_id=0

Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Blomster Eriksson, kundservicechef på 0725 – 04 35 77, cecilia.blomster-eriksson@anticimex.se.

Har du tekniska frågor gällande ansökningsförfarandet, kontakta support@webcruiter.se Välkommen med din ansökan!