Driven kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Norrköping!

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Norrköping
Bransch: 
Försäljning, marknad, reklam, Inköp, logistik
Antal tjänster: 
1
Är du vår nästa servicestjärna? Nu söker vi nya kollegor till ett av våra mest intressanta uppdrag inom kundservice!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Som kundservicemedarbetare på Webhelp i Norrköping är du stöttepelaren för våra uppdragsivares kunder. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i dialog med många olika slags kunder. Genom din expertis och förmåga att lösa problem är du med och skapar kundupplevelser utöver det vanliga.

Din anställning kommer börja med en gedigen utbildning. Under hela utbildningsperioden och tiden därefter kommer du få stöttning och coachning från våra utbildare, coacher och gruppchefer.

ATT ARBETA HEMIFRÅN:

I och med den rådande Covid-19-pandemin har många verksamheter ställts inför stora omställningar för att säkerställa att den dagliga driften skall kunna fortlöpa - och så är fallet även hos oss! På Webhelp har vi övergått från att ha alla våra medarbetare på kontoret till att ha våra medarbetare arbetandes hemifrån. Detta har medfört stora krav på omställning från vår sida. Därför söker vi nu nya kundservicemedarbetare som kan arbeta både hemifrån och på vårt kontor!

VI SÖKER DIG SOM...

Är en självständig person, som gillar och triggas av att jobba efter utsatta mål och som alltid vill ge bästa möjliga service. Ett extra stort plus är om du har arbetat med liknande sedan tidigare, det är dock inget krav - Dina personliga egenskaper är viktigare än ditt CV! Vi ser även att du pratar flytande svenska och har väldigt goda kunskaper i engelska. Du behöver dessutom vara bosatt i närregionen.

Du behöver:

- Tillgång till en 10Mbit internetanslutning
- Ett arbetsområde som är privat, fritt från ljud och distraktioner och som inte delas under arbetstiden
- Garantera att din datorskärm inte är synlig för någon annan? (Exempelvis genom ett fönster)


När du har sökt tjänsten kommer du få ett test skickad till dig för att pröva dina förkunskaper. Vi använder dessa som en del i vår rekryteringsprocess så se till att göra dem så snart du kan så ser vi till att återkoppla!

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

- Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
- Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning!
- Lön, OB-tillägg och övertidsersättning enligt kollektivavtal.


START: 2020-11-30

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande arbetstider måndag - fredag kl 08.00-18.00, eventuellt kan helg- och kvällsarbete förekomma i viss utsträckning.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-11-28

PLACERINGSORT: Norrköping

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Swedish
Sista ansökningsdag
2021-04-14