Medarbetare Service Desk

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Vill du ha varierande arbetsuppgifter, mycket eget ansvar och jobba i ett härligt team på vårt huvudkontor i Stockholm? Då kanske EH Service Desk är något för dig! Som Service Desk-medarbetare är du i centrum på ett företag som växer så det knakar, och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs.
Espresso House är idag Nordens största coffee shop kedja med cirka 400 coffee shops och 5 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Vi har ett eget bageri och eget kafferosteri. I Sverige har vi 250 coffee shops fördelade över hela landet och alla shoppar drivs i egen regi. Vi är en del av JAB Holding. 
 
Vad är Service Desk? 
Vi fokuserar på att ge service och support till våra gäster och anställda.  Vi hanterar bland annat catering, gästsupport, webshop, intern support och kontorsansvar. 
 
Ansvarsområden och arbetsuppgifter:
- Du är alltid en ambassadör för Espresso House, både vid möten med gäst och anställda.  
- Du får hantera olika typer av uppgifter och ansvarsområden varje dag, bland annat: 
- Svara på gästers mejl och telefonsamtal, och hjälpa dem med sina problem.  
- Ta emot beställningar och driva försäljning genom Catering.  
- Ge support till övriga avdelningar och personer inom företaget.  
- Ta emot gäster på kontoret och se till att dina kollegor på kontoret har en trivsam och strukturerad arbetsplats. 
 
Vad erbjuder vi dig? 
Espresso House är ett företag som kännetecknas av en stark kultur - vi är stolta över det vi gör och vi har kul på jobbet samtidigt som vi skapar lönsamhet!  
Du har flexibla arbetstider där schemat anpassas efter din tillgänglighet. Du kommer få mer kunskap om hur Espresso House fungerar, och du kommer ha möjlighet att påverka rutiner och arbetssätt. Vi erbjuder dig en tjänst på ett mycket expansivt företag där möjligheterna att utvecklas är stora och en arbetsmiljö där tempot är högt, men där det alltid är nära till skratt. Vi har moderna och mysiga servicekontor där kaffe i världsklass är en självklarhet. Självklart blir du också utbildad Barista, hos oss är alla Baristor oavsett om vi jobbar i coffee shop eller på servicekontoret.  
 
Vad erbjuder du oss? 
Du är en person som ser lösningar när andra bara ser problem.  
Du tycker om att jobba i ett team, men har inga problem med att jobba självständigt och ta ansvar för ditt arbete.  
Att sitta och hantera många olika program på datorn samtidigt är inget problem för dig, och du är nyfiken på hur saker och ting fungerar.  
Du tycker att försäljning är kul och du blir taggad av att jobba mot uppsatta mål. 
Gästen går alltid först för dig, och du är väldigt mån om att människor i din närhet ska trivas. 
Du tror på Espresso House och vill jobba för vårt märke och utveckling. 
 
Ansök
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev. 
Tjänsternas omfattning varierar. 
Då rekryteringen sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag: 2019-08-16
 
Vi ser fram emot din ansökan!